کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

تقدیم به شهید غلامحسین فتحی

کوثرنامه

سرود عید غدیر خم- 3

*******************

مجتبی صمدی

غدیر خم اومد دل تا خدا رفت

دل مستا پای ایوون طلا رفت

حسودای حیدر کور شدن آخه

یدالله رو دست احمد بالا رفت

گل در اومد امشب غصه سر اومد امشب

حکم پادشاهی ه حیدر اومد امشب

عاشقا مبارک جشن ولا مبارک

شب آقایی شیر خدا مبارک

یاعلی یاحیدر ، یا مرتضی یا حیدر

آقامون علیه ، مولامون علیه

ذکر رولبامون ، اسم این آقاست

دنیامون علیه ، عقبی مون علیه

چتر رو سرمون چادر زهراست

یاعلی یاحیدر ، یا مرتضی یا حیدر

******

علی سلطان آقا شاه و امیره

برای احمد بهترین وزیره

ولایتعهدی حیدر و هر کی

میشه منکر باید بره بمیره

فیض مستدامه بالاترین مقامه

علیا ولی الله حرف یک کلامه

هرکی مبتلاش نیس شیر خدا آقاش نیس

دشمن ولی الله بچه ء باباش نیس

یاعلی یاحیدر ، یا مرتضی یا حیدر

آقامون علیه ، مولامون علیه

ذکر رولبامون ، اسم این آقاست

دنیامون علیه ، عقبی مون علیه

چتر رو سرمون چادر زهراست

یاعلی یاحیدر ، یا مرتضی یا حیدر

******

علی ذاتش ذات پروردگاره

به یمن مولا عالم استواره

برا تشریف فرمایی محباش

بهشت با خدامش چشم انتظاره

ما که بیقراریم مرید ذوالفقاریم

نسل آل سعود پست و بر می‌داریم

به علی اسیریم ما پیروان شیریم

بزودی تو مکه جشن غدیر می‌گیریم

یاعلی یاحیدر ، یا مرتضی یا حیدر

آقامون علیه ، مولامون علیه

ذکر رولبامون ، اسم این آقاست

دنیامون علیه ، عقبی مون علیه

چتر رو سرمون چادر زهراست

یاعلی یاحیدر ، یا مرتضی یا حیدر

 دریافت سبک

************************
مظاهر کثیری نژاد

 

کوری چشم همه بد خواهات

غدیر حضرت مولا اومد

سرشون رو پایین انداختن چون

دست تو یکدفه بالا اومد

عشق حیدر داره می کشونتم به هر طرف

می خوام امشب تیر عشق و بزنم توی هدف

نجف آرزوی هر عاشق و مجنونه می خوام

ببرم دلای عاشقو دوباره به نجف

مست تو ارض و سما (علی علی)3

بگو با فرشته ها (علی علی)3

یا علی علی علی علی علی علی علی علی

******

شعف و شورم و با تو دارم

کاش به اون شور و شعف برگردم

خیلی تنگه دل من آقاجون

دعا کن باز به نجف برگردم

اولین کلام من اینه و حرف آخرم

بسمه همین که من غلام کوی قنبرم

آرزوی من همیشه اینه که عید غدیر

خودمو ببینم ایشالا تو ایوون حرم

جانشین مصطفی (علی علی)3

نگین آل عبا (علی علی)3

یا علی علی علی علی علی علی علی علی

******

مکه رو مأمن معبودش کن

قاتل منا رو نابودش کن

هر کی که خون به دل ما کرده

با آتیش غضبت دودش کن

خریدم قعر جهنم رو با این حسودیا

خادمین حرمین بدتر از یهودیا

با اجازه ی ولی ، با ضربه ی "سخت و خشن"

کلید کعبه رو پس می گیریم از سعودیا

بگو با اوج صدا (علی علی)3

کوری وهابیا (علی علی)3

یا علی علی علی علی علی علی علی علی

دریافت سبک

***********************
حسین نوری

مژده آی عاشقا ، رسیده دوباره ، شب جشن آقام
بیقراره دلم، ابریه دوباره ، آسمون چشام

عشق علوی ، توی سینمه ذکر علی علی میگیرم امشب ، هرلحظه

دنیا اگه بی علی بمونه به خدا قده یه ، سرسوزن نمی ارزه

از شوق امشب بارونیه چشام

توی جشن امامت اقام

مستم ، اینجا نیستم زیر ایوون طلام

یامرتضی علی علی مدد

******

به هوای نجف ، میتپه دل من

یاعلی مددی ، ایوون حرمت

شده قاتل من ، یاعلی مددی

با مژه خاک پای زائرا تو جارو می‌کنم و دلم میشه عاشق تر

زیر ایوونه حرم تو دم میگرم با نوای مدد یا علی حیدر

بارونیه دیده های ترم

با ذکرتو مست وقلندرم

کم نشه سایت الهی از روسرم

یامرتضی علی علی مدد

******

اگه حیدریم ، آخه خورده گره

زندگیم باعلی ، بی بی فاطمه هم

ما رو کرده دعا ، تا میگیم یاعلی

دار و ندار منی تو مه شب تار منی هوای گدا تو داری

مونس دل منی تو دم روی لب منی

بی نظیری و سالاری

تیره عشقت روی دلم هدف

آوارتم ای شه لو کشف

هواییم هواییه ایون نجف

یامرتضی علی علی مدد

دریافت سبک

************************
حسین رحمانی

دلم عمریه اسیره ، اسیر عشقِ امیره

ساقی بده می به منِ خراب

که شبِ عیدِ غدیره

ذکرم علی ولی الله

یا الله ، والِ مَن والاه

یاالله عادِ مَن عاداه ، من عاداه من عاداه

حق به حق دار رسیده و

رنگ دشمن پریده و

شب عشق و نویده و ، شوره

جبرییل میخونه سرود ، شب دق مرگیه یهود

بخدا چشمای حسود ، کوره

یامولا یاعلی ، حیدر

******

ذکر لبِ من علیه ،‌ تاب و تبِ من علیه

نفسم علی امیدم علی

ماهِ شبِ من علیه

ساقیِ شراب کوثر

ای عشق و جان پیغمبر

ذکر اعظمی یاحیدر ، یاحیدر یاحیدر

بخدا خیلی محشری ، فاتح بدر و خیبری

حریفِ صدتا لشگری حیدر

به همه عالمی امیر ، ای شهنشاه بی نظیر

دستِ این نوکر و بگیر ، حیدر

یامولا یاعلی ، حیدر

******

مِهرِ علی تو دلمه ، نجف علی قِبلَمه

سرورِ همه واژه ها (علی)

عشق منه این کلمه

منی که مستم و شیدا

ممنونم از لطفِ زهرا

اسیرت هستم ای آقا ، ای آقا ای آقا

دعای فاطمه ست اگه ، مست و دیوونتم دیگه

نوکرت یاعلی میگه ، حیدر

ذکر تو حل مشکلم ، یاعلی ای آب و گِلم

عشقِ تو حاصلِ دلم ، حیدر

یامولا یاعلی ، حیدر

******

خدا داده آگاهی ام ، تو جاده ی نور راهی ام

کوریه چشِ هر چی حسوده

علی ولی اللهی ام

باعلی ما قیمت داریم

سایه ی ولایت داریم

شیعه ایم بصیرت داریم ، بیداریم بیداریم

مسیرم باتو روشنه ، دل به عشقِ تو میزنه

لحظه ی بیعت منه ، حیدر

عاشقم عاشقِ ولی ، مریدم به سیدعلی

می‌خونم با صوتِ جلی ، حیدر

یامولا یاعلی ، حیدر

دریافت سبک

************************
حسین رحمانی

عید غدیره ، اشرف اعیاده

عید غدیره ، دل مهدی شاده

عید غدیره ، حالا که پا داده

به سرم افتاده ، بزنم باده

مستی ما بردن نام توئه ، یاعلی

شکر خدا دلم تو دام توئه ، یاعلی

خوشا کبوتری که جلد شماس ، یاعلی

یا اینکه خونش روی بام توئه ، یاعلی

همیشه میگم آقامه علی

گفته پیمبر بابامه علی

دل و دین و عقل و هوش و دنیامه علی

علی علی مولا ، مولا یاعلی

******

عید غدیره ، وقت عشق و شوره

عیدغدیره ، انفجار نوره

عیدغدیره ، غصه از دل دوره

دلامون مسروره ، همه چی جوره

موقع جشنه همه ی عالمه ، یاعلی

خنده نشسته رو لب فاطمه ، یاعلی

زمین و آسمون می خونن سرود ، یاعلی

میگن ملائک همه با زمزمه ، یاعلی

اشهدان مولامه علی

هرجا که باشم همرامه علی

دل و دین و عقل و هوش و دنیامه علی

علی علی مولا ، مولا یاعلی

*******

عیدغدیره ، ستاره می‌باره

عیدغدیره ، بختم امشب یاره

عید غدیره ، دل چه شوری داره

غصه شد بیچاره ، جشن سرداره

می نویسم به جای شعر خط به خط ، یاعلی

علی امیرالمومنینه فقط ، یاعلی

دیوونه میشم می‌کشم ذکر هو ، یاعلی

وقتی اسم تو بیادش وسط ، یاعلی

نغمه روز و شبهامه علی

ترانه ی رو لبهامه علی

دل و دین و عقل و هوش و دنیامه علی

علی علی مولا ، مولا یاعلی

دریافت سبک

 ************************
حبیب باقرزاده
تیر عشقت به قلب من هدف شد

دوباره دل هوایی نجف شد

برای عرض تبریک ببین امشب

حرم مرتضی ملک به صف شد

حیدر ، شده آقای تموم این جهان

حیدر ، شدن عاشقش تموم آسمان

حیدر ، شده ورد لب هر پیر و جوان

منم عبد علی و

شده حیدر امیرم

همه عالم بدونن

بی قرار غدیرم

یاحیدر  یاحیدر  یاعلی یاحیدر

******

شیعه هستم گدای مرتضایم

من اسیر و غلام و مبتلایم

حرفم اینه آهای مردم دنیا

حضرت فاطمه کرده دعایم

عیده ، ولیه امر تموم عالمه

عیده ، جانشینیه رسول خاتمه

عیده ، فراری غصه های این دلمه

بیارید دستاتون رو

به سوی آسمون ها

برا عرض ارادت

بخونید  آی جوونا

یاحیدر  یاحیدر  یاعلی یاحیدر

 دریافت سبک

 ************************
میثم مومنی نژاد

جبرییل از تو آسمونا ، امر رب جلی گفت

امر بلغ ز سوی ایزد ، در مقام ولی گفت

به سعادت رسیده هر کس ، یاعلی یاعلی گفت

من کنت مولاه فهذا علی مولا

علی مولا ، علی مولا

******

به روی دست مصطفی بین جلوه گر شد ید الله

بر کف آفتاب مکه می درخشد روی ماه

شد سرود خدا پرستان علی ولی الله

من کنت مولاه فهذا علی مولا

علی مولا ، علی مولا

******

روز اتمام نعمت آمد روز تکمیل دین است

که علی جانشین حق  خاتم المرسلین است

که کلید ورود جنت امیرالمومنین است

من کنت مولاه فهذا علی مولا

علی مولا ، علی مولا

 دریافت سبک

 ************************
محمد مبشری

فخرم اینه که به دل دارم ولای حیدر

هستم ایشالله در دو جهان گدای حیدر

شد سرشته از ازل با مهر تو آب و گلم

مهر مولایم علی شده تموم حاصلم

علی مولا علی مولا

******

عمریه به درگاه تو ای مولا فقیرم

بر روی دل آرای تو عمریه اسیرم

خدا میدونه تویی محرم رازم یا علی

در دو عالم به خدا بر تو می نازم یا علی

علی مولا علی مولا

******

در روز غدیر ببین چقدر شعف دارم من

آرزوی دیدار کوی نجف دارم من

بیا و از کرمت این دلم و صفا بده

تو برات سفر نجف با کربلا بده

علی مولا علی مولا

دریافت سبک

 *******************

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی