کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

تقدیم به شهید غلامحسین فتحی

کوثرنامه


سرود عید مبعث رسول الله(ص)۴

 ××××××××××××××××

رسیده   فصل  شادی و(بهار بندگی)2

شکوفه داده شاخه های (باغ زندگی)2

نسیم عشق می وزه دوباره شاده آسمون

شده چکاوک دلم ترانه خون

(یا حبیبی یا محــمد)

به خاطر توباز مدینه( با صفا شده)2

درای رحمت خدا (دوباره وا شده)2

پره نشاطه سینه ها  دوباره ذکر تو دمه

حالا دیگه شب عروج آدمه

(یا حبیبی یا محــمد)

مسیر حق واعتبار( دین من تویی)2

سعادت وکرامت  (یقین من تویی)2

تویی دل ودلبرم همیشه یارو یاورم

تویی تو زندگی و عشق وباورم

(یا حبیبی یا محــمد)

دریافت سبک

محسن طالبی پور

 ××××××××××××××××××××××

شب  نزول قرآنه

شب بهـار ایمانه

شب عروج انسانه شب عیده

امشب شب تبسم عشقه شب تکلم عشقه آسمونا رحمت می باره

امشب شب معلم عشقه شب مقسم عشقه دلا همه مست  نگاره

چی میشه امشب دلامونو با صفاکنن

بـرای ایـن نـوکـرای احمد دعا کنن

تو قیامـت ما رو هم محــمد صدا کنن

(یا حبیبنا2) احمد

شب رسالت موسا

شب ولایت عیسا

شب شکستن قفلای زمینه

امشب غار حرا پـر از شـوره شب تجلی  نوره داره میخونه حی سرمد 

امشب نور محــمدی تابید میون کهکشون پیچید نـواهــای اقرا محــمد

تا که پیغـام خدا بـه غـار حرا رسید

برکات آســمـون به این آدما رسید

سروری کردن به خاتم الانبیا رسید

  (یا حبیبنا2) احمد

قلم ولوح وسجاده

می و پییـاله و باده

همه به پای تو افتاده محــمد

آقـا شـرف زنـدگی از تـو شعف بندگی از تو همیشه دعات مستجابه

اسمت همیشه رو زبون ما  غذای روح و جون ما ولی نمکش بوترابه

به خـدا هفت آسمونا مدیون احمده

تو رگای هر چی دلبره خون احمده

علی مولا اولـیـن مسلـمون احمده

(یا حبیبنا2) احمد

محسن طالبی پور

دریافت سبک

 ×××××××××××××××××××××××

آسمون عاشقی شده پر ستاره.ماه نبوت دمیده

بین تموم گلای باغش محــمد خدا تو رو برگزیده

حالا آسمونا رو نگاه کن

واسه این آدما دعا کن

برو روی زمین خداو

فکری به حال بیچاره ها کن

حبیبنا حبیبنا احمد

دعای این مردم ای محــمد فقط با دعای تو مستجابه

بگو به مردم کلید هفت آسمونم تو دستای بوترابه

ستون آسمون و نگه دار

گناهای رو زمین و بردار

هر جا اراده کنی بجنگی

علی میشه واسه تو علمدار

حبیبنا حبیبنا احمد

به خاطر فاطمه بیاو تو امشب حاجت ما رو روا کن

دعا کن و واسه ی همیشه تو مارو دیونه  مرتضی  کن

عشقای دنیا بی تو سرابه

بوی تو بوی گل وگلابه

بی توو علی کسی که باشه

برا همیشه خونه خرابه

حبیبناحبیبنا احمد

دریافت سبک

محسن طالبی پور 

 ×××××××××××××××××××

ستاره ای تابید و دل ، اسیر روی او شده

می تابه از غار حرا ، ذکر همه یا هو شده

جلوه های این ستاره ، به خدا نظیر نداره

آسمون هرچی که داره ، روی خاک پاش میذاره

وجه زیبای خدا مظهر بی بدیل سرمد

رحمه للعالمین خاتم انبیا محــمد ، یا حبیبنا محــمد

یا اباالزهرا محــمد

 ××××××

مهر تو از تو آسمون ، به دل ما آمد فرود

حی علی خیرالعمل ، حب تو و آل تو بود

کار دل دست تو آقا ، هستی از هست تو آقا

کوثرو ساقی و ساغر ، همه سرمست تو آقا

از حرا جمال تو آسمونا رو کرده روشن

به فدای روی تو ای همه عشق  و هستی من

دل من  شد با تو گلشن

یا اباالزهرا محــمد

 ××××××

به همه ی آفرینش ، خدایی که پیمبری

حضرت یوسفم میگه ، آقا تو با نمک تری

به نجات اهل عالم ، برس ای نبی خاتم

که حضور خود به دلها ، برسون فیض دمادم

بیشترین اسمی که هست روی زمین نام محــمد

قبل اخبارا همیشه میشنوین نام محــمد

بهترین نام محــمد

یا اباالزهرا محــمد

دریافت سبک

محــمد مهدی روحی

 ××××××××××××××××××××

از آسمونا مثل بارون دست گل میاد

از غار زیبای حرا ختم رُسُل میاد

وقت زیارت شد   –    جشن رسالت شد

دست دعا بالا بیارید وقت حاجت شد

مددی یا رسول ا… مدد یارسول ا…

×××

با هرنفس می گم میون خنده و گریه

شب های مبعث هر نفس بوی حسین می ده

دیوانه و مستم   –   دل بر حسین بستم

تا روز میلاد حسین من منتظر هستم

مددی یا رسول ا… مدد یا رسول ا…

مجید احدزاده

دریافت سبک

 ×××××××××××××××××××××××

دوباره بانگ علق  – میاد ز غار حرا
فرشته ها می خونن – بخون به نام خدا
یا مصطفی یا رسول
 
×××
با صد شعف می کنم – پر از امید دلمو
از فاطمه می گیرم – عیدی مبعثمو
یا مصطفی یا رسول
 
×××
همه می گن که رخش – یه ماه منجلیه
امشبو ختم رسل – تو دامن علیه
یا مصطفی یا رسول
 
×××
خدا می گه که توئی – رسول آخر من
سلاممو برسون – امشب به حیدر من
یا مصطفی یا رسول
 
×××
دریافت سبک

 ××××××××××××××××××××

چه شب روشنی و محشریه – خود خدا تو کار دلبریه
حرا داره می خونه اقرا اقرا – شب رسالت پیغمبریه
بلغ العلی به کماله – کشفت الدجی به جماله
حسنت جمیع خصاله – صلو علیه و آله
امر موکده – عشق زبانزده – تا میتونی بخند – عید محــمده
من گدای توام یا رسول الله
خاک پای توام یا رسول الله
من فدای توام یا رسول الله
 
××××
سینه مصطفی چه صیقلیه – صورت ماهش چه منجلیه
از حرا که میاد امشب به پائین – اولین تسلیم امرش علیه
این افتخار دنیاست – دستش تو دست مولاست
هر کس می گه یا احمد – اجرش فقط با زهراست
شادیم بی عدد – غصه م سرآمده – رولبهای دلم -ذکر محــمده
من گدای توام یا رسول الله
خاک پای توام یا رسول الله
من فدای توام یا رسول الله
 
××××
می خواهی حاجتت اگه رواشه – دست دعات باید روبه خداشه
از ته دل همه ازش بخواهیم – بقیع نرفته ای دیگه نباشه
امر رسالت اومد – وقت نبوت اومد
بیاید بریم مدینه – شام زیارت اومد


آهای دلای شاد – کی یک برات می خواد

ماه شعبان اومد – بوی حسین میاد
من گدای توام یا رسول الله
خاک پای توام یا رسول الله
من فدای توام یا رسول الله
 
دریافت سبک

×××××××××××××××××××

امشب غار حرا سرای رحمت للعالمینه
اقرا اقرا به روب لب حضرت روح الامینه
غار حرا گل بارونه – شب نزول عشقه
خبر رسیده که محــمد – دیگه رسول عشقه
صورتش ماه منجلیه – به تمام عالم ولیه
اولین پیروش علیه ۲
یارسول الله یا محــمد
 
×××
طبق طبق گل می ریزه سر رسول رحمت فرشته
آیه به آیه نبوت و خدا رو قلبش نوشته
فرشته ها خبر می دن – شروع شده رسالت
می گن با هر کی عاشقه – بیاید بریم زیارت
دوباره زمزمه بگیرید – غصه رو از همه بگیرید
عیدی از فاطمه بگیرید۲
یارسول الله یا محــمد
 
×××
باز تو خیالم سجده می کنم به روی خاک مدینه
خدا خودش خوب می دونه که من شدم هلاک مدینه
دلم می خواد کبوتر دلم من افلاکی بشه
بره بقیع بشینه و بال و پرش خاکی بشه
دوس دارم من یه بار تو دنیا – قسمتم شه برم به اونجا
خیره شم به گنبد خضرا۲
یارسول الله یا محــمد
 
×××
دریافت سبک

  ×××××××××××××××××××

دریافت سبک:Description: http://old.aviny.com/Nohe-Shear/special/ejra_01.gif

نصر من الله،الحمدلله

سلام اللهِ علیک یا رسول الله

خورشید بعثت نور افشان شده

ارض و سماوات از شعف چراغان شده

ای ماه رویت جلوه ی ایزد

یا اَبالزّهرا یا رسول الله یا احمد

شد جلوه بر تو از ربُّ الفلق

نورِ اِقرأ بِسم رَبّک الّذی خلق

شد هدیه ی تو بر کلّ خلقت

بهر هدایت تا ابد قرآن و عترت

ما را دعا کن با خدا باشیم

پیرو قرآن و عترت شما باشیم
×××××××××××××××××××

          دریافت سبک:Description: http://old.aviny.com/Nohe-Shear/special/ejra_01.gif

همه ز جا برخیزید       به پای او گل ریزید

بعثت احمد آمد          عید محــمد(ص) آمد....

عرش معلّا گشته         خاک سرای احمد

ارض و سما میگوید    جان به فدای احمد

بعثت احمد آمد          عید محــمد(ص) آمد

همه ز جا برخیزید     به پای او گل ریزید

بعثت احمد آمد         عید محــمد(ص) آمد....

قلب فلک سر شار از    شور محبت گشته

غار حرا مشکات       نور محبت گشته

بعثت احمد آمد         عید محــمد(ص) آمد

همه ز جا برخیزید     به پای او گل ریزید

بعثت احمد آمد         عید محــمد(ص) آمد....

ندا رسید از بالا        بخوان به نام خالق

ای همه ی ما فیها     بر تو و راهت عاشق

بعثت احمد آمد        عید محــمد(ص) آمد

همه ز جا برخیزید    به پای او گل ریزید

بعثت احمد آمد         عید محــمد(ص) آمد....

ز اهل عالم سری      تو سیّد و سَروَری

به تن نما یا احمد      ردای پیغمبری

بعثت احمد آمد        عید محــمد(ص) آمد

همه ز جا برخیزید    به پای او گل ریزید

بعثت احمد آمد         عید محــمد(ص) آمد....

خُلق خدا خوی تو      عطر خدا ، بوی تو

قبله دل سوی تو       کعبه جان ، کوی تو

بعثت احمد آمد         عید محــمد(ص) آمد

همه ز جا برخیزید    به پای او گل ریزید

بعثت احمد آمد         عید محــمد(ص) آمد....

×××××××××××××××××××

دریافت سبکDescription: http://old.aviny.com/Nohe-Shear/special/ejra_01.gif

 
آمد ندایی از عرش اعلا

نوری از خالق ارض و سما

بخوان ای عبد ما به اذن ما

اِقرأ بسم ربّک الّذی را

هستم به عشقت لبریز تولّا

مولا یا سیّدی یا اباالزّهرا...

به لطف خالق حیّ سرمد

خورشید بعثت از مکّه سرزد

شده ذکر همه دلدادگان

بِنَفسی انتَ مولا یا احمد

داریم وصالت را از جان تمنّا

مولا یا سیّدی یا اباالزّهرا...

ان شاءالله در حجّ تمتّع

در راه وحدت با حبّ ولی

مشرّف شویم به غار حرا

با ذکر یا احمد و یا علی

گویم با اهالیِ عرش اعلا

مولا یا سیّدی یا اباالزّهرا...

×××××××××××××××××××


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی