کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

تقدیم به شهید غلامحسین فتحی

کوثرنامه

سرود تولد حضرت مهدی عجل الله فرجه۹

*******************

حسین نوری
میریزن فرشته ها نقل و نبات (اباصالح)2

صدایی بلنده از تو کاینات (اباصالح)2

آروم و تاب و قرار دل نرجس خاتون

داره میاد با سلام و صلوات (اباصالح)2

تو کویر دل مث اقیانوسه

اومد اونی که با خدا مانوسه

طنین لبش آیه ی قرآنه

پدرش داره لباش و می‌بوسه

سیمای علویش به دلامیشینه

خنده روی لباش چقده شیرینه

کنار گهوارش جبرییل شد حیرون

خدا رو تو چشاش انگاری میبینه

اباصالح اباصالح

******

داد بزن بلندتر از فرشته ها (اباصالح)2

اینجا یک چشمه ای از بهشته ها (اباصالح)2

خدا با اجازه حضرت زهرا امشب

روی دیوار دلم نوشته یا (اباصالح)2

تو حوالیه کوچه و خیابون

میشه چشم من پر ابر بارون

شب شادیه مستمو مجنونم

هر پیاده رو شده ریسه بندون

چقد از قدمش برکت میباره

سر درخونه ها شبیه گلزاره

پیشکش قدم نو رسیده امشب

هر عاشق شاخه گل توی دستش داره

اباصالح اباصالح

******

ضربان قلب من میگه مدام (اباصالح)2

پادشاهمه امیرو مقتدام (اباصالح)2

حجت تموم هستیو همه ارکانه

داره تو دوعالم اختیار تام (اباصالح)2

روزی که بیاد میشه چشمامون تر

پرچمو میده به دودستش رهبر

تل آویو رو فتح می کنیم به زودی

با سپاه سیصد و سیزده نفر

ارتش علوی همگی آماده

تحت امر ولی میزنیم تو جاده

از زمین میکنیم ریشه ی داعش رو

حرم عمه جان به زودی آزاده

یازینب یازینب

دریافت سبک

***********************
حسین نوری
بزن خونه ی دل و آب و جارو

ناز قدمای یه گل خوشبو

فرشته ها کنار یه گهواره

توخونه ی آقامون زدن زانو

ماه

شب چهارده تو آسمون داره میدرخشه

بعید میدونم امشب خدا مارو نبخشه

خالیه دستم خدا میدونه

توی چشام نم بارونه

نیمه ی شعبان اومد از راه و

شاده دلم لبم خندونه

اباصالح بیا گل نرگس

******

ابر بهاریه چشا دل مجنون

مثل حرارت فصل تابستون

پاییز دیگه کوله بارشو بسته

پر کشیدن کلاغای زمستون

امشب

باید سنگ تموم بزارم توی مجالس

کف میزنم ناز قدمای گل نرگس

ماه شبم داره میتابه

روشنی شب مهتابه

دل تو دلم نیست دوباره مستم

مستیم از می نایابه

اباصالح بیا گل نرگس

دریافت سبک

********************
حسین رحمانی
شب دلای دیوونه

شلوغه بازم می خونه

هرکی عاشقه ، داره براتو

همراه ساقی میخونه

مستم مسته نگاه تو ، نشستم سر راه تو

بدم ولی دوست دارم ، منم غلام سیاه تو

تو گل یاس و نرگسی ، به تن عالم نفسی

کلید قفل قفسی ، آقا

چه مقامی چه شوکتی ، طاووس اهل جنتی

همه ی عشق و عزتی ، آقا

یاصاحب الزمان آقا ، الغوث و الامان آقا

******

منکه سینه چاک توام

آقاجون هلاک توام

زیر پاهاتم ، یه نگاهی کن

میدونی که خاک توام

منم آقا بی تاب تو ، پی نور مهتاب تو

چشمام و رو هم میذارم ، هرشب ببینم خوابتو

یابن الزهرا الی متی ، احارفیک ای آقا

وارث تیغ مرتضی ، برگرد

کاش باشم تو سپاه تو ، زیر چتر نگاه تو

فدایی شم تو راه تو ، برگرد

یاصاحب الزمان آقا ، الغوث و الامان آقا

******

داری دیوونم می کنی

داری بی خونم می کنی

با نگاهت از ، بین عاقلا

داری بیرونم می کنی

من قطره ام و دریا تو ، من مجنونم و لیلا تو

آقایی برازندته ، همه بنده و آقا تو

میخونم من برای تو ، جون من باد فدای تو

فدای نوکرای تو ، برگرد

علمه شاه علقمه ، قنوت دست فاطمه

شیعه میگه با زمزمه ، برگرد

یاصاحب الزمان آقا ، الغوث و الامان آقا

******

رو کعبه علم میزنی

پا به روی غم میزنی

می رسی و تو ، بقیع دوباره

گنبد و حرم میزنی

دنیا زیبا میشه باتو ، گره ها وامیشه با تو

امید آخر عالم ، دردا دوا میشه با تو

آخرین حجت خدا ، وعده ی نصرت خدا

بیا با رخصت خدا ، برگرد

می خونه بحرین و یمن ، بیا ای مرد بت شکن

ریشه ی ظالمو بزن ، برگرد

یاصاحب الزمان آقا ، الغوث و الامان آقا

دریافت سبک

**********************
حسین رحمانی
امشب که شب دیدن روی یاره

بدجوری دلم براتو بیقراره

دارن ملائک دور تو هی میگردن

نورو رحمت از عرش حق باز می‌باره

الهی حاجت من و یه روزی خدا بده

غم و درد دل بیقرارم و شفا بده

آرزومه که یه روز شبیه ابن مهزیار

پابوسی تو آقا برای من هم پابده

دل دل دل

دل به عشقت دادم ، تا تویی صیادم ، اسیره آزادم

می خونم به به به ، به دام چشم سیاهت افتادم

دارو ندارم فارس الحجاز

باغ و بهارم فارس الحجاز

بیا نگارم فارس الحجاز

******

زنده به دم تو میشه صد مسیحا

دارن دوباره می خونن اطلسی ها

ای وعده ی حق میرسی جمعه ی عشق

پایان میگیره غربت و بی کسی ها

تو میای تا بگیری انتقام کرب وبلا

میاری برای زخم دل شیعه ها دوا

دنیا تشنه ی عدالت علی مرتضاست

بگو یاعلی قدم بزن رو خونه ی خدا

تو تو تو

تو امید مایی ، سید ومولایی ، پسر زهرا

می بینم اون روزو ، که شما فرمانروای دنیایی

وارث مولا صاحب الزمان

امیر دلها صاحب الزمان

بیا بیا یا صاحب الزمان

******

از روز ازل بدل ما نشستی

برملک دل  عاشقان حاکم هستی

وقتی که دلم میگیره از زمونه

اسمت میاره به دلم شور و مستی

راه وصل مایی از زمین تا آسمون

خیرتو همیشه میرسه به ماها آقاجون

کریم و مهربونی شبیه و زهرا و علی

بدی می کنیم ولی تو هستی با ما مهربون

پرپرپر

پر زدم باعشقت ، تاخداتاعشقت ، دین و دنیا عشقت

می خونم به به به ، زندگیمون میشه زیبا باعشقت

میخونه بارون  یابن فاطمه

ذکر و دعامون یابن فاطمه

بیا آقاجون یابن فاطمه

******

دلدار من ای یار من کی میایی

امید دل همه ی عاشقایی

در حسرت دیدارتو بیقرارم

طاووس بهشتی گل مصطفایی

ما که با جون و با دل عشق شماروخریدیم

شیعیان کربلایم تن به ذلت نمیدیم

حامی مظلومان هستیم و مرید حیدریم

بخدا با دشمن تو دست بیعت نمیدیم

سرسرسر

سر میدیم بی پروا ، می مونیم بامولا ، می‌خونیم یازهرا

کوربشه چشمای ، اسراییل ، آل سعود و آمریکا

وعده ی قرآن العجل آقا

ذکر شهیدان العجل آقا

میخونه ایران العجل آقا

دریافت سبک

************************
حبیب باقرزاده
اسیر خال دلبرم می مونم می مونم

تا همیشه از عشق تو می خونم می خونم

دیوونتم آقا خودم می دونم می دونم

آره دیوونم ، آره دیوونم

من ، دیوونه دیوونه دیوونه

دل ، می‌خونه می‌خونه می‌خونه

تا به ابد در خونه تو (گدا می مونه)۲

چی میشه آقاجون یه سر به ما ها بزنی

بیای و به دلا مهر یا زهرا بزنی

آقاجون آقاجون ، دوست دارم دوست دارم

******

آسمونو ریسه زده فرشته فرشته

خدا گل منو با تو سرشته سرشته

دیدن روی تو مث بهشته بهشته

عین بهشته ، عین بهشته

من ، دوباره ، برا تو ، می‌خونم

مست توام ، ای آروم ، جونم

اون روی دلرباتو آقاجون (بده نشونم)۲

تو قنوت دعا کن تموم این نوکرارو

نفسی بزن و بیمه بکن شهر مارو

آقاجون آقاجون ، دوست دارم دوست دارم

دریافت سبک

**********************
چه خوش می تابی ای ماه تمام نیمه ی شعبان

بتاب ای لحظه هایت را همه عمر جهان قربان

بتاب امشب که داری در بغل خورشید نور افشان

بتاب امشب بخوان با اختران تا صبحدم قرآن

بخوان با من که یار آمد

به باغ دل بهار آمد

به ملک جان قرار آمد

گل نرگس به بار آمد

گل نرگس که از عطرش جهان شد جنّة الاعلی

گل نرگس که خلقت تا ابد مستند از بویش

گل نرگس که جان ها رو نمای دیدن رویش

گل نرگس که رضوان آورد دست دعا سویش

گل نرگس که باغ و باغبان آمد ثناگویش

ملایک مست لبخندش

جلالت عبد پابندش

عدالت آرزومندش

به لب ذکر خداوندش

رخش جنّت، قدش طوبی، لبش کوثر، دلش دریا

فرودآ از زمین ای مه ببین خلد مخلّد را

در این خلد نخلد جلوه ی دادار سرمد را

درون جلوه ی دادار سرمد روی احمد را

حسین و مجتبی و حیدر و زهرا، محمّد را

جهانِ مرده شد زنده

شب و مهر درخشنده

بتاب ای ماه تابنده

بزن بر سامره خنده

که تابید آفتاب فاطمه امشب زسامرّا

مسیح از چرخ چارم خنده زد بر ماه رخسارش

کلیم از طورِ سینا دیده بگشوده به دیدارش

سزد گرد با کلاف جان شود یوسف خریدارش

تمام آرزوی عترت است این، حقّ نگهدارش

سلامت بیقرار او

سحر شب زنده دار او

جهان در انتظار او

زمان در اختیار او

بگردد با سرانگشت او مهر جهان آرا

به مهد ناز گرداند چراغ آسمان ها را

به چشم بسته می بیند عیان ها را نهان ها را

به امر حقّ بگرداند مکان ها را زمان ها را

اگر خواهد به زیر آرد زگردون کهکشان ها را

دو عالم را نظام است این کمال هر قیام است این

عدالت را قوام است این

به هر عصری امام است این

امام عصر یعنی عصر زیر سایه اش پویا

زمین در پشت ابر غیبت او غرق نور او

زمان دیده کلیم الله ها مدهوش طور را

تمام آفرینش سر کند خم در حضور او

حرم چشم انتظار لحظه ی روز ظهور او

جهان در سایه ی دادش

بهشت عدل آبادش

فلک گردد به امدادش

اناالمهدی است فریادش

رسد آوای جان بخشش به گوش کلّ انسانها

خروش از دل برآرد مردم عالم! انالمهدی

الا ای سر به سر ذریّه ی آدم! انالمهدی

ستم کاران در دژهای مستحکم! انالمهدی

تمام امّت پیغمبر خاتم! انالمهدی

ابر مرد قیامم من

خلایق را امامم من

عدالت را قوام من

خدنگ انتقامم من

به پا خیزید! مظلومان که آمد مصلح دنیا

به پا خیزید! نجل فاتح بدر و حنین آمد

به پا خیزید! زهرا و علی را نور عین آمد

به پا خیزید! کز کعبه امام عالمین آمد

به پا خیزید! روز یالثارات الحسین آمد

منم سیف خدا مهدی

منم نورالهدی مهدی

به پا خیزید با مهدی

خروش آرید یا مهدی

به پا خیزید بهر انتقام مادرم زهرا

ظهور من برآرد ریشه کفر و ضلالت را

ظهور من بگیرد از بشر قید جهالت را

ظهور من بر افرازد برافروزد عدالت را

ظهور من کند تکمیل قانون رسالت را

هر آن کو خواست در عالم

به بیند هیبت آدم

به بیند عیسی مریم

به بیند حضرت خاتم

مرا بیند که در من هست حسن انبیا پیدا

الا ای جان ما جانان ما از ما جدا تا کی

گلوی شیعه پر باشد زبغض بی صدا تا کی

فراز نی سر خونین مصباح الهدی تا کی

بر آرد ناله ی یابن الحسن خون خدا تا کی

بیا از نو قیامت کن

به انس و جان زعامت کن

بر انسان ها امامت کن

کرامت کن کرامت کن

اغثنا یابن زهرا العجل الغوث ادرکنا

بیا ای صد هزاران پور عمران محو و مدهوشت

بیا ای درد مظلومان به هر دروان هم آغوشت

بیا ای بانگ عاشوراییان پیوسته در گوشت

بیا ای پرچم سرخ حسینی بر سر دوشت

ولیّ قادر منّان

امید عترت و قرآن

فروغ دیده ی انسان

به تیغ حیدری بستان

زبوسفیانیان داد سلحشوران عاشورا

شرف، ایمان، حقیقت، دین، ولایت بر تو می نازد

جوان مردی، محبّت، دین، امامت بر تو می نازد

ملایک، حور، انسان، بلکه خلقت بر تو می نازد

علی، زهرا، محمّد، کلّ عترت بر تو می نازد

کتاب الله مستحکم

امین الله در عالم

امام عیسی مریم

نگاهی جانب «میثم»

که طبعش دم به دم گردد به اوصاف شما احیا

غلامرضا سازگار

***************************


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی