کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

تقدیم به شهید غلامحسین فتحی

کوثرنامه

سرود ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام۷

××××××××××××

چه چشمی و چه ابرویی 
چه قُدرتی و بازویی 
چه شوکتی چه هیبتی 
چه یار مهرویی 
ایوالله داره ، این صورت 
ایوالله داره ، این هیبت 
ایوالله داره ، این طفل با غیرت 
نگو قد رعنا ، بگو محشر 
نگو دیگه نوزاد ، بگو دلبر 
نگو علی اکبر ، بگو حیدر  
×××
چه دلبری ، چه آقایی 
چه دلرُبایِ ، زیبایی 
شبیه اون ، تو این جهان 
ندیده چشمایی
ایوالله داره ، رُخسارش 
ایوالله داره ، کردارش 
ایوالله داره این قد سالارش
نگو به من عاشق ، بگو نوکر
نگو دوتا چشماش ، بگو ساغر 
نگو علی اکبر ،بگو حیدر
نگو قد رعنا بگو محشر 
نگو دیگه نوزاد بگو دلبر 
نگو علی اکبر بگو حیدر 
×××
چه دلربا و شیرینِ 
به قلب هر کس میشینِ 
آسمونا ، نگاه کنید 
دلبر ما اینه
ایوالله داره ، این غوغا 
ایوالله داره ، این آقا 
ایوالله داره ، این شاگردِ سقا 
نداره ز هیچکس چیزی کمتر 
الهی حلالش ، شیر مادر 
نگو علی اکبر ، بگو حیدر 
نگو قد رعنا بگو محشر 
نگو دیگه نوزاد بگو دلبر 
نگو علی اکبر بگو حیدر 
علی علی اکبر مولانا ..... 
×××
 
جلوۀ نورِ مهتابه 
امید قلبِ بیتابه 
چیه دیگه بهتر از این 
که عشق اربابه
ایوالله داره ،شمشیرش
ایوالله داره ، تکبیرش 
ایوالله داره اون قلب مثل شیرش
مثه آسمونا ، مثل اختر 
میگه یه فرشته تا به محشر 
نگو علی اکبر ، بگو حیدر
حیدر حیدر حیدر ......
×××××××××××××××××××

حاکم کل عالم بالا  
تویی نگین عرش معلی
عالم بالا عرش معلی
چشم سیاتو دوست دارم 
برق نگاتو دوست دارم
خودت که جای خود داری 
خیلی باباتو دوست دارم
محبت هاتو میشمارم 
عنایت هاتو میشمارم 
یک ... دو ... سه ... چهار ... ته نداره
×××
ته ته رحمت خدا 
خودتی آقا .... خودتی آقا ....
 
گره گشای کار ما 
خودتی آقا .... خودتی آقا ....
یا علی اکبر حسین ......
×××
عنایت هاتو میشمارم 
یک ... دو ... سه ... چهار ... ته نداره
ته ته رحمت خدا 
خودتی آقا .... خودتی آقا ....
آیه رحمت خدا
خودتی آقا .... خودتی آقا ....
گره گشای کار ما 
خودتی آقا .... خودتی آقا ....
×××
من کربلا میخوام
نوکرتم کرمت و عشقه ، آقا کرمت و عشقه 
 
حالا که خدا پسر داده 
بهت قرص قمر داده 
ستاره ی سحر داده
ارباب ارباب دل من و دریاب
یک ، دو ، سه ،،چهار ، پنج ، شش ،
شش گوشه ی حرمت عشقه 
آقا حرمت و عشقه ....  
من کربلا میخوام
نوکرتم کرمت و عشقه ، آقا کرمت و عشقه 
 
حالا که خدا پسر داده 
بهت قرص قمر داده 
ستاره ی سحر داده
ارباب ارباب دل من و دریاب ...
×××××××××××××××××××
شب نور و شب مهتابه
شب عشق و مستی نابه
قرار این دل دیوونه 
روی دست مادرش خوابه

اومد اون گلی که همه هست حسینه
حسین مست اکبر علی مست حسینه
دوباره یه حیدر روی دست حسینه

 
امشب انگار یه خود پیمبر از راه اومد
یه گل پسر مث ماه اومد
علی اکبر شاه اومد
علی اکبر علی اکبر علی اکبر مدد علی اکبر

با نگاهش برده دل هارو
کرده روشن همه دنیارو
همین اول داره میخنده
تا می بینه روی بابارو

ببینید گرفته بازم دعای ارباب
هدیه فرستاد خدا برای ارباب
دلم رفته امشب پایین پای ارباب

بچه های عزیز حیدر رو دوست دارم
فقط همین در رو دوست دارم
علی اکبر رو دوست دارم
علی اکبر علی اکبر علی اکبر مدد علی اکبر

××××××××××××××××

امشب همه از شورِ جنان میگویند
ازحالتی مستیِ جهان میگویند 
بالای مناره ها  اذان میگویند ایوالله
منمُ شرابِ کوثر
یه دلُ یه دلبر
کیه کرده محشر
دلم رو برده
اومده علیِ اکبر
یا خودِ پیمبر 
بگو اصلا حیدر ، دلمُ برده 
علی علی علی علی
رخِ زیباتُ برم
نازِ چشماتُ برم
قد وبالات  برم
علی علی علی علی
دل دریاتُ برم 
شب یلداتُ برم
لطف باباتُ برم  
مولا مولا ، گلِ لیلا ، گلِ لیلا ، گلِ لیلا
×××

مستم میکنه ، سریعتر از هر باده
مهرش اگه تو دلِ همه افتاده
نذرِتو  اذان گفتِ  موذن زاده  ایوالله
بگو یه اذان برامون 
که بباره بارون 
دل مرده ام جون میگیره باتو
مسیحی شده مسلمون
شده لیلی مجنون
راهی بیابون ، شده براتو
علی علی  علی علی 
همه رویای منی
آخ لیلای منی
دین و دنیای منی
علی علی علی علی 
تو مسیحای منی 
سرُ سودای منی
علی آقای منی
مولا مولا ، گلِ لیلا ، گلِ لیلا ، گلِ لیلا
×××

دل برده زما همیشه گاهُ بیگاه
شش گوشهُ شهزاده و این شاهنشاه
عشق است حرم امن  اباعبدلله  ایوالله
میون تموم دنیا ، برا آهو صحرا
برا ماهی دریا ، یه چیز دیگست
ضریح قشنگ آقام محشریه اما
باز همون پایین پا یه چیز دیگست
علی علی علی علی 
بیا دلربایی کن 
دلمو هوایی کن 
خودمو خدایی کن
علی علی علی علی 
به منم عطایی کن 
منو کبریایی کن 
یعنی کربلایی کن 
مولا مولا ، گلِ لیلا ، گلِ لیلا ، گلِ لیلا
××××××××××××××××××××××××
 
اگهِ حیدریم ، یا پیغمبریم
اینه سرِش آخه ، علی اکبریم
گلِ لیلا علی ...
خودِ طه علی ...
فقط ذکرم اینه ، علی مولا علی
علیِ اکبر لیلا سیدُ سالارم
علیِ اکبرِ لیلا خیلی دوستت دارم
کجا آن کرامت ، براش پیرهن شد
هم ابن الحسینُ هم ابن الحَسن شد
از عشق ، سرشار علی
سپهسالار ، علی
تو بعد از مرتضی ، شدی کرار علی 
علیِ اکبر لیلا سیدُ سالارم
علیِ اکبرِ لیلا خیلی دوستت دارم
بخون واسه این ماه
هزار قل هوالله
میگه عمه زینب 
بقَدِش ماشالله
دل هر شیعه 
پر ازاحساسشِ
چقد چشماش مثه
عموعباسشِ
علیِ اکبر لیلا گر چه بی مقدارم
علیِ اکبر لیلا خیلی دوستت دارم
×××××××××××××××××××

میزنم ساغر ، از می کوثر
کِل بکشید اومد دوباره خود پیغمبر
شادی آورده ، غصه رو برده
من به گمونم ، طاقِ  کسری باز ترک خورده
آسمونا سجده میکنند
به پسر ارشد حسین ...
نشونِ غلامیشُ یه عمر
رو سینۀ ما زده حسین ...
علی علی ... اکبرِ حسین ....

به رسول الله اَشبه الناسِ
شاگردِ اولِّ کلاسِ رزم عباسِ
رو لبِ ارباب ، قل هواللهِ
نمونۀبارزِ جنگ اسداللهِ
بخدا که ترس دشمن از ، رگُ خونِ مرتضاییش
همه حواسِ عموش به اون،ضربات مجتبی شه
علی علی ... اکبرِ حسین ....

عاشقا رخصت ، از تو میگیرند
میونِ راهِ زینبیه اگه میمیرن
به شما آقا اقتدا کردن 
که این جوونا جوونیشون رو فدا کردن
ما میرسونیم این خبرُ
به گوش کثیفِ سلفی
اگه یه قدم جلو بیای
تو با علی اکبر طرفی
علی علی ... اکبرِ حسین ....

میزنم ساغر ، از می کوثر
کِل بکشید اومد دوباره خود پیغمبر
شادی آورده ، غصه رو برده
من به گمونم ، طاقِ  کسری باز ترک خورده
آسمونا سجده میکنند
به پسر ارشد حسین ...
نشونِ غلامیشُ یه عمر
رو سینۀ ما زده حسین ...

×××××××××××××××××××


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی