کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

تقدیم به شهید غلامحسین فتحی

کوثرنامه

نوحه رحلت رسول خدا صلی الله علیه و آله- 3

*************

مجتبی صمدی شهاب
زمینه

ای اولین یارم علی

صاحب اسرار ، ای یار غمخوار ، خدانگهدار ، علی علی

چشمام و با دستات ببند

دست خدایی ، که آشنایی تو با وفایی ، علی علی

یار با وفا میزنم صدا اسمت و دوباره

میرم اما دل واسه تو علی خیلی بیقراره

میرم و دعام اینه که الهی بلا نبینی

بی وفایی از دست امت بی وفا نبینی

عشقم یارم حیدر

پرچمدارم حیدر

حیدر حیدر حیدر

نوحه رحلت رسول خدا صلی الله علیه و آله- 3

*************

مجتبی صمدی شهاب
زمینه

ای اولین یارم علی

صاحب اسرار ، ای یار غمخوار ، خدانگهدار ، علی علی

چشمام و با دستات ببند

دست خدایی ، که آشنایی تو با وفایی ، علی علی

یار با وفا میزنم صدا اسمت و دوباره

میرم اما دل واسه تو علی خیلی بیقراره

میرم و دعام اینه که الهی بلا نبینی

بی وفایی از دست امت بی وفا نبینی

عشقم یارم حیدر

پرچمدارم حیدر

حیدر حیدر حیدر

آمد وقت سفر آمد وقت سفر

وای وای وای

******

کاش بعد من تو بی کسی

نمونی تنها ، از دست دنیا ، نیفتی از پا ، علی علی

گفتم به زهرا همیشه

باشه کنارت ، بمونه یارت ، دل بیقرات ، علی علی

بعد من اگه غم کشیدی از مردم زمونه

فاطمه برات تو بلاها مثل سپر می مونه

فاطمه نمیزاره که غریب باشی تو مدینه

گرچه آتیش اون در و دیوار رو تنش بشینه

ای وای از مدینه

وای از میخ و سینه

حیدر حیدر حیدر

آمد وقت سفر آمد وقت سفر

وای وای وای

******

صبر و تحمل کن اگه

حرمت شکستند ، دستاتو بستند ، قلبت و خستند ، وای وای

صبر و تحمل کن اگه

دیدی که زهرا ، به روی خاک ها ، افتاده تنها ، وای وای

دوست دارم دم آخریه که غرق شور و شینم

تا که باز بزارم لبامو روی لب حسینم

دوست دارم بازم جای ضربه ی خنجر و ببوسم

غرق گریه باز جایگاه زخم سر و ببوسم

وای از آه محزون

وای از طشت پرخون

حیدر حیدر حیدر

آمد وقت سفر آمد وقت سفر

وای وای وای

دریافت سبک

************************
مجتبی صمدی شهاب
نوحه

فاطمه ای دخترم ، نور چشمان ترم

می روم از دار دنیا

ای عزیز جان بابا

یا زهرا واویلا

******

ای گلستان علی ، جان تو جان علی

بهر او سینه سپر کن

از علی دفع خطر کن

یا زهرا واویلا

******

میدهم بر تو خبر ، میروی در پشت در

میشوی مجروح و خسته

میشوی پهلو شکسته

یا زهرا واویلا

دریافت سبک

************************
مجتبی صمدی شهاب

زمینه

خداحافظ عزیز من دگر من میروم

دم آخر به بالینم بیا ای دخترم

بیا بیا بیا بیا بیا بسویم

بیا بیا که راز دل بتو بگویم

تو اولین نفری که میای کنار بابا ، یازهرا

زیاد نمیمونی تو بعد من میون دنیا ، یازهرا

زهرا وای

******

نکن زاری کنارم ای گل ریحون من

که از آهت میسوزه این دل پرخون من

دلم دلم زداغ تو دلم بیماره

دلم دلم میون اون در ودیواره

الهی گیر نکنی بین آتیش مدینه ، یازهرا

الهی که نشی پیش علی شکسته سینه ، یازهرا

زهرا وای

******

حسینم کو که میخوام باز ببوسم حنجرش

الهی که خدا صبری بده بر خواهرش

امون امون زصید رفته از حال

میره میره میره زینب میون گودال

میشینه اشک بی کسی رو گونه های خواهر ، واویلا

می بوسه جای من گلوی زخمی ه برادر ، واویلا

زهرا وای

دریافت سبک

************************
مجتبی صمدی شهاب
 زمینه

آخر عمرمه فاطمه دخترم

بیا بیا بشین باز بالای سرم

می روم و دعای لب من توئی

از غم تو می‌لرزه همه پیکرم

گریه نکن برای بابا

وای امون از ستم دنیا

با ساقه های شکسته زود

میائی پیش من ای زهرا

فاطمه فاطمه ، یازهرا

******

گریه نکن که میخوام وصیت کنم

از نب رنج تو داره لرزه تنم

اگه دلت برام تنگ میشه دخترم

تو آغوشت بگیر فاطمه پیرهنم

بعد من ای گل ریحونه

علی کنار تو می مونه

اگه علی کنارت باشه

کسی تو رو نمی سوزونه

فاطمه فاطمه ، یازهرا

دریافت سبک

************************

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی