کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

تقدیم به شهید غلامحسین فتحی

کوثرنامه


سرود ولادت امام رضا علیه السلام-11

***********************

ایمان مقدم

تو آبروی مردم ایرانی ، افتخار برا شهر خراسانی


بذار ساده بگم ساده بگم آقا ، من رعیتم و تویی که سلطانی


چه شوری ، چه حالی داره صحن و سرات


چه خوشحال ، دارن میان همه زائرات


الهی ، یه روزی اسم ما هم باشه ، میون ، شهیدات


خوش به حال همه خادمات ، یاعلی موسی الرضا


قربون ، گنبد طلات ، یاعلی موسی الرضا


یاعلی ، علی یاعلی ، یاعلی موسی الرضا


******


غوغایی شده صحن گوهرشادش ، زائراش میرن پنجره فولادش


چه آقایی چه آقایی چه آقایی ، کربلا میده تو شب میلادش


دوباره ، ز راه دوری راه افتاده


یه زائر ، ولی خسته پای پیاده


می دونه ، تو دستش رو آخر می گیری ، امیدش زیاده


ای که هستی تو آرامشم ، یاعلی موسی الرضا


ای تو باغ و بهار دلم ، یاعلی موسی الرضا


یاعلی ، علی یاعلی ، یاعلی موسی الرضا


******


حالم به هوای تو پریشونه ، زائرت همیشه به تو مدیونه


به یاد همه نوکرای تو آقا ، شعرای کریم خانیُ می خونه


امام ، رئوفی و الحق مولایی


برای ، همه ایران امام رضایی


کسی که ، یه بار بیاد مشهد الرضا ، سراغش ، میایی


تو پناه دل خسته ای ، یاعلی موسی الرضا


شاه کلید در بسته ای ، یاعلی موسی الرضا


یاعلی ، علی یاعلی ، یاعلی موسی الرضا


 


دریافت سبک


************************
مجتبی صمدی شهاب


بازم امشب امشب روزیم زیاده


دلا خیلی خیلی سرمست و شاده


دلم رفته مشهد صحنی که اونجا


نوشته رو تابلوش باب الجواده


گل در اومد امشب غصه سر اومد امشب


وارث اسم و رسم حیدر اومد امشب


ماه مفرد اومد یه عشق بی حد اومد


صاحب گنبد طلای مشهد اومد


یارضا یامولا جانم رضا یامولا


عشق دو عالمه ، فرزند فاطمه


توی آسمونا ، شمس الشموسه


اصل سعادته ، سر ولایته


سلطان عالم و دربار طوسه


******


دلم پر زد پر زد رفت زیر ایوون


شده کنج صحن این آقا مهمون


همه عالم اینجا کشکول بدستن


نمیرن از اینجا دس خالی بیرون


برای اقامت  برا عرض ارادت


میزنه کعبه له له تا بیاد زیارت


گنبد طلایی داره چه ماجرایی


تو حرم انگاری تو بغل خدایی


یارضا یامولا جانم رضا یامولا


عشق دو عالمه ، فرزند فاطمه


توی آسمونا ، شمس الشموسه


اصل سعادته ، سر ولایته


سلطان عالم و دربار طوسه


******


مثل آهو آهو کردی شکارم


سر سفره ت عمری ماهانه دارم


اگه جنت جنت بده اجازه


گاهی پامو توی صحنت میزارم


یاور شفیقم آواره ی عتیقم


همه میدونن با امام رضا رفیقم


قوت این تنه شفای درد منه


غذای حضرتیت رژیم مو میشکنه


یارضا یامولا جانم رضا یامولا


عشق دو عالمه ، فرزند فاطمه


توی آسمونا ، شمس الشموسه


اصل سعادته ، سر ولایته


سلطان عالم و دربار طوسه


 


دریافت سبک


***********************
مجتبی صمدی شهاب


باز دوباره


در خونت اومدم منو نگام کن


تو هوای حرمت منو رهام کن


منو دعوتم کن و بازم صدام کن


نگاه به چشام کن


عاشقم آقاجون عاشق زول زدن به حرم به گنبد


بهترین لحظه عمرمه لحظه اومدن به مشهد


من مجنون ایوون طلایی ام


پیشت گرم کار گدایی ام


عشقم اینه که امام رضایی ام


مولا مولا یا امام رضا مدد


******


مثل آهو


میزنم پرسه توی صحن گهرشاد


کاش همیشه برا من باشی تو صیاد


شیعه بودن وو ولای تو یادم داد


آقاجونم خونت آباد


توحرم باورم اینه که بخدا ساکن تو بهشتم


تا بشم ایمن از هر بلا من یه هرز از جوادت نوشتم


من شاگرد سلمونی توام


قابل باشم قربونی توام


گرم ذکر و ندبه خونی توام


مولا مولا یا امام رضا مدد


******


افتخارم


اینه که نون و نمک خوردتم آقا


تو و خواهرت برای کشور ما


یه نماینده اید از علی و زهرا


مجنونیم و شما لیلا


زاده ی مرتضی دارم از تو آقا توی این لحظه ها من یه خواهش


با نگاهی بزن ریشه ی داعش و زود بکن تار و مارش


با عشق تو عاشق حیدریم


سینه چاک سوره کوثریم


منتظر رخصت رهبریم


مولا مولا یا امام رضا مدد


 


دریافت سبک


***********************
مرتضی کثیری نژاد


بذار ساده بگم عاشقتم رضا


کنار تو باشم داخل جنتم


به اسم کوچیکت می زنمت صدا


واسه اینه که خیلی با تو راحتم


تویی ماه تمام من ، رفیق با مرام من


برات جونم رو می ذارم ، دوست دارم امام من


مستی دم ایوان تو ایراد نداره


برق چشاتو تیشه ی فرهاد نداره


قصر همه حکامو جهانو که بگردی


دربار کسی پنجره فولاد نداره


بی تو بهشت جهنمه (آقام رضا)3


دوست دارم یه عالمه (آقام رضا)3


******


هزار بارم اگه مشهد تو بیام


محاله به خدا کم شه ارادتم


مسیحا دم موسایی و من فقط


همین که باتوام خوش به سعادتم


شدم من مبتلات آقا ، به جون من بلات آقا


فقط عشقه سحرهای ، دم ایوون طلات آقا


بذل و کرم از دست کریم کاری نداره


عیسا نفحاتی رو که تو داری نداره


تو تنها طبیبی که دیدم توی طبابت


فرقی واسه تو شدت بیماری نداره


بی تو بهشت جهنمه (آقام رضا)3


دوست دارم یه عالمه (آقام رضا)3


******


می ریزه برکات از دل آسمون


خدا لطف و تموم می کنه واسمون


نشستیم با دلامون میون حرم


فقط جمعه به نقاره حواسمون


شب عیشه ، شب شادی، برام باده فرستادی


چه جامون خالیه امشب، میون صحن آزادی


امشب همه رو مستی به میخانه میاره


ساقی می و پیمانه به پیمانه میاره


وقتی که دلم از همه ی دنیا می گیره


هیچکی مثل تو حال من و جا نمیاره


بی تو بهشت جهنمه (آقام رضا)3


دوست دارم یه عالمه (آقام رضا)3


 


دریافت سبک


***********************
محـمد جواد حیدری
داره میریزه(۲)


داره میریزه گل که از آسمون


داره میریزه روسر زمینو زمون


میریزه ، داره میریزه(۲)


داره میریزه از آسمون ستاره ملک


میریزه باز خدا روسفره ها نمک


میریزه ، داره میریزه (۲)


خبر ، اومده سر زده سپیده


مبارکِ قدم نو رسیده(۲)


مهمونیه


چراغونیه


امشب دل همه شیعه ها خراسونیه (۲)


اومده شمس و الشموس امکان


توکف چشماش یوسف کنعان


ملائکه دارن زبون می گیرن


ضامن آهو حضرت سلطان


اُومده ، آره اُمده (۲)


السلطان السلطان (۴)


******


داره میزنه (۲)


داره میزنه همین که خنده رو لبش گل


میزنه رودست یوسف و ز کل


میزنه ، آره میزنه (۲)


داره میزنه برق نگاش یه سره


داره جبرئیل پرشو به قنداقه گره


میزنه  ، داره میزنه(۲)


همون ، آقا که کسی نیست بدیلش


همه عالمو آدمه دخیلش


نمونش


سقاخونش


همه دلایی که جیره میگیرن ازآبو دونش(۲)


یه عالمینو یه گوهر شادش


بهشت یه گوشه از باب الجوادش


دم مسیحا که همه میگن


همون دم پنجره فولادش


دم پنجره فولادش (۲)


السلطان السلطان (۴)


******


آقا یه دفه (۲)


آقا یه دفه جبرئیل آرزوشه


لباس خادمای حرمتو بپوشه


یه دفه ، آقا یه دفه(۲)


هرکی یه دفه اومده زیارتت


میگن سرمی زنی بهش آقا خودتم


یه دفه ،  نه سه دفه(۲)


میگن هرکی کار کربلاش گیره


براتشو ازاین آقا میگیره


می بره


آره می بره


هرکی میده قسم جون جوادشو میبره(۲)


منم یه نوکر اومدم آقا


بدم قسم تا بکنی امضا


پای پیاده قسمت شه امسال


اربعینو باشم حرم مولا


ببرم ، آقا ببرم (۲)


السلطان السلطان (۴)

***********************

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی