کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

تقدیم به شهید غلامحسین فتحی

کوثرنامه


سرود ولادت حضرت سجاد علیه السلام۴

*******************

سبک سرود

باز دل عاشقا سرمست - حسینه

روح دعا به روی دست - حسینه

علی مرتضی رسیده سفیر کربلا رسیده

باز بهار زهرا رسیده - یاعلی یاعلی

علی ابن الحسین مولا

***

باز همه آسمون دوباره - تابانه

این گل شهربانو افتخار- ایرانه

گوهر شهربانو اومد ثمر شهربانو اومد

پسر شهربانو اومد - یاعلی یاعلی

علی ابن الحسین مولا

***

باز تو گلوی همه عاشقا - فریاده

جشن تولد روح دعا -  سجاده

امام عالمین اومد بر حسین نورعین اومد

علی ابن الحسین اومد - یاعلی یاعلی

علی ابن الحسین مولا

مجید احدزاده

*********************

سبک سرود

غرق سرورم شب میلاد (امام سجاده)

دوباره امشب فضای سینم (دل به علی داده)

تو روح ذکر و دعائی تونور پاک خدایی

علی دوم حسین و سفیر کرب وبلایی

یا امام سجاد ادرکنی

***

از دست عباس کرببلامو (عیدی می گیرم)

امشب به دام عشق تو مولا (بازم اسیرم)

حضرت باب المرادی   تو مقتدای عبادی

همسفر زینبینی    تو حضرت سجادی

یا امام سجاد ادرکنی

مجید احدزاده

*************************

سبک سرود

نور دل عالمین رسیده – علی دوم حسین رسیده

به روی دست حسین می تابه

میلاد گل پسر اربابه

بازدل اهل ولا بی تابه

علی علی علی ابن الحسین

***

هر لحظه حسین با این گل پسرش مأنوسه

صورت ماهشو هر لحظه حسین میبوسه

ثمر حضرت ارباب اومد

پسر حضرت ارباب اومد

علی علی علی ابن الحسین

***

تو قبله ی آسمونیایی – افتخار همه ایرونیایی

تو شب میلاد تو می خندیم

به غم و غصه راه و می بندیم

به یمن تو همه سربلندیم

علی علی علی ابن الحسین

***

تو شب میلاد تو ذکر همه یامولاست

دلای عاشق تو زائر کرببلاست

تو روح زمزمه و دعایی

تو باقی مونده کربلایی

علی علی علی ابن الحسین

مجید احدزاده

*********************

امیر عباسی

فروغ مه قالوا بلی مبارک ، میلاد شه کرببلا مبارک

ماه ، روی مصباح هدی عیان شد

امشب ، عالم پیر ، همه جوان شد

بگو ، مدد یا ثارالله ، یا اباعبدالله

آبروی عالمین خوش آمد ، به نبی نور دوعین خوش آمد

کشتی نجات اهل عالم ، آقامون امام حسین خوش آمد

تهنیت یا علی و یا زهرا

*******

جلوه ی قمر بی قرین مبارک ، میلاد گل امّ البنین مبارک

امشب ، توی آسمون گل افشونیه

امشب ، خونه ی علی چراغونیه

اومد ، به گلشن گل یاس ، مرحبا ، یا عباس

مهربان یار حسین خوش آمد ، گل بی خار حسین خوش آمد

با شعف بگو به اهل عالم که علمدار حسین خوش امد

تهنیت یا علی و یا زهرا

******

جهان شد روشن از نور حقّ الیقین
مدد یا حضرت سیّد السّاجدین

ای که ، به سپهر عاشقی چون مهی

نور ، دیده ی حضرت ثارالّهی

هستی ، دلربا ، برادر ، به علیّ ، اکبر

ای کرامت تو بی قرینه آرزوی دل ما همینه

روزیمون شه همگی به زودی کربلا و نجف و مدینه

تهنیت یا علی و یا زهرا

دریافت سبک

***********************

خدا آرزویِ علی را بر آورد

حسین امشب از خنده‌ات پَر در آورد

علی را برای علی‌اکبر آورد

تو حُسنِ قدیمی و خیر کثیری

امیری حسین و نعم الامیری

***

اگر ما به یادت ، اگر یادِ مایی

تو آرامشِ حیدرآباد مایی

تو  و شهربانو ،  تو سجاد مایی

تو همشهریِ ما ، تو دامادِ مایی

تو ایرانی و قبله‌ی این مسیری

امیری حسینُ و نعم الامیری

***

کشیدم برای تو کرببلایی

شبیه نجف صحنِ ایوان طلایی

ضریحِ بلندی و دارالشفایی

رواقی و طاقی و جمع گدایی

کشیدم خودم را فقیرِ فقیری

امیری حسین و نعم الامیری

حسن لطفی

 ******************* 

من اهل حسین آبادم 2
من مجنونِ مادر زادم
من عمری گدایِ عشقِ
حضرتِ سجادم ....3

دیدنی میشه ، هر کی دلداده 2
سجدۀ شکرش ، پای سجاده

سرِ سجاده میشینم ، دستم و خدا میگیره
سومین شبِ که دنیا ، بوی کربلا میگیره

من اهل حسین آبادم 2
من مجنونِ مادر زادم
من عمری گدایِ عشقِ
حضرتِ سجادم ....

فخر ایرانِ ، که از این ایلی
فخرِ ما اینِ با تو فامیلی

علیِ سوم دنیا دل سپرده هات زیادن
مثلِ عباسُ حسنی،کشته مرده هات زیادن

من دل پای عشقت دادم من با شورت امشب شادم 
من عمری گدای عشق حضرت سجادم 2

من اهل حسین آبادم 2
من مجنونِ مادر زادم
من عمری گدایِ عشقِ
حضرتِ سجادم ....

با بقیعِ تو ، عالمی دارم
پایِ لطف تو ، من بدهکارم

پایِ قبر خاکیِ تو ، ما همیشه دل میبازیم
یه روزی میاد ایشالله ، که واست حرم میسازیم

باتو شد ، عجین بنیادم
من رو خاک تو افتادم
من عمری گدای عشق
 
حضرت سجادم .....
*******************

میزنم بادهِ ، امشب آزادِ 2
دل عاشقای کشور ما چقدر شادِ 2

بزنید لبخند ، دود کنید اسپند 2
دوماد ایرونیا شده ، صاحب فرزند 2

اومده ولیعهدِ حسین ،کبوترِ دل هوا شده
من نمیدونم مسافرِ ، مدینه یا کربلا شده
علی ... علی ... زین العابِدین ....

نورِ تو چشماش ، نورِ مهتابه 2
خیلی شبیه کودکیه خودِ اربابِ 2

از روی ماهش ، خنده میباره 2
اسمِ همۀ بچه هاش و علی میذاره

میریزه به پای گهوارش بوسۀ همه ملائکه
امشبُ بیا بگو حسین بابا شدنت مبارکِ
علی ... علی ... زین العابِدین ....

این شب عیدی ، آرزوم اینه 2
که یه روزی شیعه مرقدِ تو رو میبینه

حرمت روزی ، که بنا میشه 
الهی که مثل حرمِ کربلا میشه 2

میرسه به گوشِ عاشقات
یه خبر خوب به زودیا2

یه نماز صبح تو مرقدت
با نابودیه سعودی ها ....
علی ... علی ... زین العابِدین ....

میزنم بادهِ ، امشب آزادِ 2
دل عاشقای کشور ما چقدر شادِ 2

بزنید لبخند ، دود کنید اسپند 2
دوماد ایرونیا شده ، صاحب فرزند 2

اومده ولیعهدِ حسین ،کبوترِ دل هوا شده
من نمیدونم مسافرِ ، مدینه یا کربلا شده} 2
علی ... علی ... زین العابِدین ....

میزنم بادهِ ، امشب آزادِ 2
دل عاشقای کشور ما چقدر شادِ 2

بزنید لبخند ، دود کنید اسپند 2
دوماد ایرونیا شده ، صاحب فرزند 2

اومده ولیعهدِ حسین ،کبوترِ دل هوا شده
من نمیدونم مسافرِ ، مدینه یا کربلا شده
*********************


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی