کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

تقدیم به شهید غلامحسین فتحی

کوثرنامه


سرود عید مبعث رسول الله(ص)۳

 ××××××××××××××××

محــمد زنجانی

دوباره شب عشق و شوره ، غصه دیگه از دلها دوره

آسمون مکه از امشب ، غرق سرورو و غرق نوره

نوبت شادی عاشقا اومده

چون شب بعثت حضرت احمده

دوباره میخونن تمومی دلهای شیدا

محــمد نبی شد امیر همه اهل دنیا

مولا ابالزهرا مدد

 ××××××

ندا اومد از حی سرمد ، اقراء ربُکَ یا محــمد

آسمونیا همه میخونن ، رسیده نبوت به احمد

ذکر لبهای ما تهنیت یا نبی

تهنیت بر شما تهنیت بر علی

به امر خداوند کسی غیر احمد نبی نیست

وزیر نبوت کار کسی غیر از علی نیست

مولا ابالزهرا مدد

 ××××××

دل نبی مست از نگاشه ، آرزومون ایوون طلاشه

هر کسی با حیدر بمونه ، روز قیامت خدا باهاشه

ای امیر کرم ، عبد درگاهتم

وقت جون دادنم ، دیده بر راهتم

آقا حاجت این دلای خسته رو روا کن

همین جمع و امشب راهی کرببلا کن

مولا علی حیدر مدد

دریافت سبک

 ×××××××××××××××××××

محسن طالبی پور 

عالم صفا گرفته از مصطفی گرفته

در جشن تاج خاتم عالم صفا گرفته گرفته گرفته

باشد رسول خاتم   روحی بر این دو عالم

هر که غلام اوشد   گوید نبی محــمد محــمد یا محــمد

محــمد یا محــمد

 ×××

فخر رسالت امد   سلطان بعثت آمد

برخیز و یا محــمد   از عرش حق بر آمد  محــمد یا محــمد

سلطان عرش تویی تو    مرات حق تویی تو

اقراء بخوان محــمد   گشتی امام  رحمت  محــمد یا محــمد

 ×××

دارم غمی به سینه    سلطان بی قرینه

در روز بعثت تو       من هم بیام مدینه   مدینه ای مدینه

عشقم تویی یا احمد     نامم شده محــمد

فخرم اینه تو عالم   هم نامتم محــمد   محــمد یا محــمد

 ×××××××××××××××××××

محــمدمهدی روحی

دوباره دلم ، شده هوایی حرم

قرار دلم ، به عشق تو داغه سرم

نگار دلم ، بهار دلم ، تویی سرورم

ای مرشد انبیا یا رسول الله

همه کاره ی خدا یا رسول الله

 ××××××

تویی خورشید تابان مدینه

تویی ماه درخشان مدینه

اگرچه خانه ات در دست اعداست

کنار قبر تو خانه ی زهراست

فقط تویی مصطفی یا ابا الزهرا

برادر مرتضی یا ابا الزهرا

 ××××××

به راهت آقا ، منم گدای همیشه

بدون شما - عبادت امضا نمیشه

یه کرببلا ، تو عیدی به ما ، بدی چی میشه

ای رهبر عالمین یا حبیب الله

پدر بزرگ حسین یاحبیب الله

 ××××××

دلم افتاده در دامت محــمد

پیچیده در جهان نامت محــمد

اگرچه کشته مرده هات زیادن

منم جانانه میخوامت محــمد

مرکز مستی ما گنبد خضرا

حال میده بگیم اونجا یا علی مولا

دریافت سبک

 ××××××××××××××××××

یوسف حق پرست

جبـریل امین پـر زده بـر بـام محــمد

فـریـاد زند چـرخ و فلک نـام محــمد

توی ارض وآسمون شمس دو عالم همینه

هستیِ کهـکشـونـا امیـد روی زمینه

یـامـولا رسـول الله(2)

بر نـاز قـدم های تو نازد کره ی خاک

ای مدح تو (لولاک، لَما خَلَقتُ الاَفلاک)

نـور کل کهکشـون ها همه نور بیت تو

پـادشاهـی میکنه گـدای اهل بیت تو

یـامـولا رسـول الله(2)

در غـار حرا سـرزده خـورشید نبوت

شد عیـد همـه جهـانیان عیـد نبوت

شب بعثت رسیده شور مناجالت بگیرید

عیدی خود همه از مادر سادات بگیرید

یـامـولا رسـول الله(2)

هـرکس کـه ولایت علـی داره بخنـده

امشب میزنم کف غم و غصـه کیلو چنـده

شب عید به خدا هرکسی یک شعف میخواد

یکی قلبش مدینه یکی دلش نجف میخواد

یـامـولا رسـول الله(2)

 دریافت سبک

 ×××××××××××××××××
فریاد بلنده از زبون رسول الله
از غار حرا نغمۀ لا اله الا
جاریه روی لب زمین و زمون شهادتین
اشهد ان محــمدا رسول عالمین

یا احمد یا احمد

 ×××
آغار رسالت به همه دنیا مبارک
این تاج سعادت سر مصطفی مبارک
آخر ماه رجبو دلم فقط شادی می خواد
کربلائیا کجان داره بوی حسین میاد

یا احمد یا احمد

 ×××

امشب علی جا داره توی آغوش احمد
حالا میتونه پا به زاره رو دوش احمد
می گه ختم النبیا که دیگه یه ادم دیگم
اشهد ان علی والله میگم

یا احمد یا احمد

 ×××

جاداره ترک ترک بشه دیوار کعبه
عالم همه زانو بزنن کنار کعبه
خدا هرچی آفرید عین علی نیافرید
که تمام روحشو به پیکر علی دمید

یا حیدر یا حیدر

 ××××

این پهلوونیه که تو هیچ میدون نباخته
شمشیر ابالفضلو گمونم علی ساخته
همه می دونن علی ضربه دستش کاریه
حتی عزرائیلم از خشم چشاش فراریه

یا حیدر یا حیدر

 ××××
باید گدای تو غلام فاطمه باشه
باید همه صحنات به نام فاطمه باشه
همه ضربت یه طرف ضربت خیبر یه طرف
همه شیرا یه طرف حضرت حیدر یه طرف

یا حیدر یا حیدر

مجید احدزاده

دریافت سبک

 ×××××××××××××××××××××

از آسمونا مثل بارون دست گل میاد
از غار زیبای حرا ختم رُسُل میاد
وقت زیارت شد   -    جشن رسالت شد
دست دعا بالا بیارید وقت حاجت شد 
مددی یا رسول ا... مدد یارسول ا...
 
×××

با هرنفس می گم میون خنده و گریه
شب های مبعث هر نفس بوی حسین می ده
دیوانه و مستم   -   دل بر حسین بستم 
تا روز میلاد حسین من منتظر هستم
مددی یا رسول ا... مدد یا رسول ا...

مجید احدزاده

دریافت سبک

 ×××××××××××××××××××

دوباره بانگ علق  - میاد ز غار حرا

فرشته ها می خونن - بخون به نام خدا

یا مصطفی یا رسول

 ×××

با صد شعف می کنم - پر از امید دلمو

از فاطمه می گیرم - عیدی مبعثمو

یا مصطفی یا رسول

 ×××

همه می گن که رخش - یه ماه منجلیه

امشبو ختم رسل - تو دامن علیه

یا مصطفی یا رسول

 ×××

خدا می گه که توئی - رسول آخر من

سلاممو برسون - امشب به حیدر من

یا مصطفی یا رسول

 ×××

دریافت سبک

 مجید احدزاده

 ×××××××××××××××××××

چه شب روشنی و محشریه - خود خدا تو کار دلبریه

حرا داره می خونه اقرا اقرا - شب رسالت پیغمبریه

بلغ العلی به کماله - کشفت الدجی به جماله

حسنت جمیع خصاله - صلو علیه و آله

امر موکده - عشق زبانزده - تا میتونی بخند - عید محــمده

من گدای توام یا رسول الله

خاک پای توام یا رسول الله

من فدای توام یا رسول الله

 ××××

سینه مصطفی چه صیقلیه - صورت ماهش چه منجلیه

از حرا که میاد امشب به پائین - اولین تسلیم امرش علیه

این افتخار دنیاست - دستش تو دست مولاست

هر کس می گه یا احمد - اجرش فقط با زهراست

شادیم بی عدد - غصه م سرآمده - رولبهای دلم -ذکر محــمده

من گدای توام یا رسول الله

خاک پای توام یا رسول الله

من فدای توام یا رسول الله

 ××××

می خواهی حاجتت اگه رواشه - دست دعات باید روبه خداشه

از ته دل همه ازش بخواهیم - بقیع نرفته ای دیگه نباشه

امر رسالت اومد - وقت نبوت اومد

بیاید بریم مدینه - شام زیارت اومد

 

آهای دلای شاد - کی یک برات می خواد
 ماه شعبان اومد - بوی حسین میاد

من گدای توام یا رسول الله

خاک پای توام یا رسول الله

من فدای توام یا رسول الله

 ××××

دریافت سبک

 مجید احدزاده

 ×××××××××××××××××××××××××

مجید احدزاده

امشب غار حرا سرای رحمة للعالمینه

اقرا اقرا به روب لب حضرت روح الامینه

غار حرا گل بارونه - شب نزول عشقه

خبر رسیده که محــمد - دیگه رسول عشقه

صورتش ماه منجلیه - به تمام عالم ولیه

اولین پیروش علیه 2

یارسول الله یا محــمد

 ×××

طبق طبق گل می ریزه سر رسول رحمت فرشته

آیه به آیه نبوت و خدا رو قلبش نوشته

فرشته ها خبر می دن - شروع شده رسالت

می گن با هر کی عاشقه - بیاید بریم زیارت

دوباره زمزمه بگیرید - غصه رو از همه بگیرید

عیدی از فاطمه بگیرید2

یارسول الله یا محــمد

 ×××

باز تو خیالم سجده می کنم به روی خاک مدینه

خدا خودش خوب می دونه که من شدم هلاک مدینه

دلم می خواد کبوتر دلم من افلاکی بشه

بره بقیع بشینه و بال و پرش خاکی بشه

دوس دارم من یه بار تو دنیا - قسمتم شه برم به اونجا

خیره شم به گنبد خضرا2

یارسول الله یا محــمد

دریافت سبک

 ×××××××××××××××××××


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی