کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

تقدیم به شهید غلامحسین فتحی

کوثرنامه

برای دخترم

  • ۱۳۴۰ نمایش
  • برای دخترم

    فردای تو پیداست در آئینه رنجم

    زیباتر و شاداب تر و پاک تر اما

    امروز حکایتگر فردای توام من

    تاریکتر و تیره تر از آنچه تو فردا

    طرحی که از این جان پر افسوس بخوانی

    راهی است به پیش تو ولی روشن و شاداست

    من دفتر عمرم چو نظر می کنم امروز

    هر صفحه آن خاطره ای رفته به باد است

    هر گام تو یک مرحله از سیر کمالی

    هر لحظه من سوختن از شعله حسرت

    جامی که شده سهم تو در میکده عشق

    هر جرعه آن توشه ای از گنج سعادت

    امروز نصیب تو می و مستی و ساقی

    غافل مشو از باده و پیمانه و دلبر

    نوری است وجود تو زمحبوبه خالق

    من چشم امیدم به سوی ساقی کوثر

    «عارف »

      ×××××××××××××××××××

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی