کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

تقدیم به شهید غلامحسین فتحی

کوثرنامه


سرود ولادت حضرت عباس علیه السلام۷

************

حبیب باقرزاده

ایها الناس

همگی بیاید اومد ماه دل آرا

اومده گل پسر علی و زهرا

حضرت ارباب من صاحب دلها

اومده به دنیا

جبرئیل اومده تازمین پر زده

که حسین و ببینه

حیدری صورته فاطمی سیرته

خیلی به دل می شینه

عیدی ما تو دست حیدره

کرب و بلا تو دست مادره

زیارت ارباب حسینمون

ماه شعبان به به چه محشره

یاثارالله آقا خوش آمدی

******

یا اباالفضل

ای قرار قلب بی قراروزارم

ماه آسمونی شبای تارم

خودم و به دستای تو می سپارم

آروم و قرارم

عشق ام البنین مایه فخر دین

تک یل ماسوایی

شوق دریا تویی میر و سقا تویی

حیدر کربلایی

ابوفاضل هستم غلام تو

جونم رو من زدم بنام تو

از اون روزی که عاشقت شدم

افتادم من در بین دام تو

ابوفاضل یاسیدی مدد

******

بی قرارم

شدم از یمن قدم های تو دلشاد

پسر حضرت ارباب خونت آباد

شدم از غصه و غم ها دیگه آزاد

به فدای سجاد

ماه خوش منظری واقعا دلبری

سایتون مستدامه

این مه دلربا این گل با صفا

تا به آخر آقامه

آقا جانم تو زینتی به دین

محبوبه ی والا روی زمین

مدیون تو هستم گریه هامو

یاسیدی یا زین العابدین

یاسیدی یازین العابدین

دریافت سبک

**********************
حبیب باقرزاده

باز دوباره غزلخونم باز برای تو می خونم

وقتی که هیئتم انگار کربلای تو مهمونم

جونم آقا جونم

بی قرارم من غرق تب و تابم

اومده دنیا حضرت اربابم

اومده آقای عالمین

اومده دلدار و دلبرم

شکر خدا که از بچگی

حسین اربابه من نوکرم

یا اباعبدالله الحسین

******

بهترین گل فقط یاس آسمون غرق احساسه

خیلی ام البنین شاده جشن میلاد عباسه

دلها چه حساسه

اسم تو نور ظلمت شبهامه

یا ابوفاضل ذکر رو لبهامه

عشق حسینه علمداره

صاحب جوده غرق فضله

سلطان قلب ام البنین

حضرت والا اباالفضله

یا سیدی یا ابوفاضل

******

باز دوباره دلا شاده قلبامون از غم آزاده

ریسه بندون شده عالم جشن میلاد سجاده

باده می خوام باده

جبرئیل اومد از عالم بالا

به تماشای چهره این آقا

اومد کسی که مثل ماهه

اومد کسی که فخر دینه

گل پسر اربابم حسین

حضرت زین العابدینه

مولا مولا زین العابدین

دریافت سبک

*********************

مستِه دلم که دلدار اومده
رایحۀ خوشِ یار اومده

پشت درِ خونۀ علی
ببین چقدر گرفتار اومده

گل پسرِ حیدر کرار اومده
قرص قمر، ماهِ شب تار اومده

پاشید علم کِشا برید زیر علم
بدید علامت که علمدار اومده

چه علمی داره ، به به
چه حرمی داره ، به به

تو حرمِ اباالفضل ، از کرمِ اباالفضل
ارمنی هم شفای بچشُو گرفت،پا علم اباالفضل

پا علمت ، (دلم گیره) 3
رهاش نکن ، (که میمیره)3
مولانا یا اباالفضل .....
***
پشت درِ حرم نشستمُ
باز اومدم بگیری دَستمُ

فقط نگات میچسبه به دلم
بیا بخر دل شکستمو

سنگ سیاهُ با نگات دُرّ میکنی
دستای خالیمُ ازش پُر میکنی

وقتی ضریحت رو به رُخ میکشونی
نون بهشتُ داری آجر میکنی

چه علمی داره به به ...
چه حرمی داره به به ...

اسم حماسه عباس
علی خلاصه عباس

وقتی قدم میزنی میگن حیدرِ
توی لباس عباس ....

مولانا یا اباالفضل .....
*******************

ترانۀ مجنون دارم ، شوق بارون دارم
یه دلِ پریشون دارم ، حال میزون دارم
پیاله و پیمون دارم ، سر و سامون دارم
آقایی دارم که وجودم رو از اون دارم 2

همون آقایی که سردارِ
برا دلای ما دل دارِ
پسر علی کرارِ
علمدارِ ، علمدارِ

همون آقایی که شاهکارِ
رونقِ همۀ بازارِ
قمرُ العشیره مه‌پاره
علمدارِ ، علمدارِ

تو غَما ، بگو یا اباالفضل
با خدا ، بگو یا اباالفضل
یکصد و ، سی‌وسه بار تو
مشکلا ، بگو یا اباالفضل
یا ابالفضل ، یا ابالفضل

سختیا ، بگو یا اباالفضل
تو جزا ، بگو یا اباالفضل
این شب عیدی اگه میخوای 
کربلا ٬ بگو یا اباالفضل
یا ابالفضل ، یا ابالفضل

یا اباالفضل مولانا .....

یه امیر و آقا دارم ، شاه و سقا دارم
شفیعِ تو عقبا دارم ، میر و مولا دارم
(نه غمی از امروز نه ، هول فردا دارم
توفیق غلامیشُ از ، بی‌بی زهرا دارم) 2

دلیلِ خدا پرستیمون
بود و نبودمون ٬ هستیمون
پیاله و می و مستیمون
علمدارِ ، علمدارِ

خلاصه همۀ داراییم
دلیل نوکریم آقاییم
شورشِ جنون زهراییم
علمدارِ ، علمدارِ 

تو خطر ، بگو یا اباالفضل
تو سحر ، بگو یا اباالفضل
تو گدایی اگه موندی 
پشتِ در٬ بگو یا اباالفضل
یا ابالفضل ، یا ابالفضل

هر نظر ، بگو یا اباالفضل
تازه‌تر ، بگو یا ابالفضل
مشکلاتو بیار و با 
چشم تر ، بگو یااباالفضل
یا ابالفضل ، یا ابالفضل
یا اباالفضل مولانا ....


امیر و نگار همه ، ساقی علقمه
رو لب همه زمزمه ، اسوۀ عالمه
(پسرِ چهارم فاطمه ، کاشف هر غمه
خلاصه تا محشر بگیم ، از این آقا کمه) 2

اونی که پدرِ بخشش شد
هرکی می‌دید اونو عبدش شد
سپری جلویِ داعش شد
اباالفضلِ ، اباالفضلِ

تا دیدن توی بن‌بستن
پرچمِ اباالفضل بستن
داعشیا همه در رفتن
اباالفضلِ ، اباالفضلِ

روز و شب ، بگو یا اباالفضل
غرق تب ، بگو یا اباالفضل
سوریه ، یمن و بحرین
ذکر لب ، بگو یا اباالفضل
یا اباالفضل ، یا اباالفضل

حیدری ، بگو یا اباالفضل
مادری ، بگو یا اباالفضل
وقتی که ، دل دشمن رو 
میدری، بگو یا اباالفضل
یا اباالفضل ، یا اباالفضل

*******************

(تپش های دل من می خونه
شامِ ولادتِ پهلوونِه)2

(زمین و آسمون ها رو
دِلایِ دشمنا مونو
اسمِ ابالفضل می لرزونه) 2

توی شبهای ، تنهایی من
ماهِ دلِ من ماه بنی هاشمِ
خدا می دونه آرزوم اینه
برم حرمِ علمدار علقمه 2

(به نام حِیبت اباالفضل
به نام غیرتِ اباالفضل
به نام حضرتِ اباالفضل
میریم زیارتِ اباالفضل 2)2 }2

قمرِ عشیره آقام اباالفضل ...

(روشنایِ اهل زمینِ
ماه ِشبِ ام البنینِ)2

(ببین غضب نگاهاشو
گره تو ابرو ها شو
شیر امیر المومنینِ) 2

(پسرِ علی جیگرِ علی
بلا گردونش تمومِ نه فلکه)2
چقدر شیرنهِ به دل می شینه
آخه آقام نمک ابن نمکِ

علی شمایل اباالفضل
علی خَصایل اباالفضل
حلاله مشکلِ اباالفضل
امیرِ هر دلِ اباالفضل

به نام حِیبت اباالفضل
به نام غیرتِ اباالفضل
به نام حضرتِ اباالفضل
میریم زیارتِ اباالفضل

قمرِ عشیره آقام اباالفضل ...

(تپش های دل من می خونه
شامِ ولادتِ پهلوونِه) 2

(زمین و آسمون ها رو
دِلایِ دشمنا مونو
اسمِ ابالفضل می لرزونه) 2

(به نام حِیبت اباالفضل
به نام غیرتِ اباالفضل
به نام حضرتِ اباالفضل
میریم زیارتِ اباالفضل 2)2 

(وقتی رَجز می خونه تو هیجا
شروع می کنه به نام مولا)2

اَنا ابنُ القَتالُ العَرب
اَنا ابنُ هاشِمی نسب
منم غلامِ عزیزِ زهرا) 2

(میگه بدونید ، اگه هزار بار
زنده بشمُ ، هزار دفعه بمیرم)2
بازم می خونم ، منم غلامُ
حسینِ ابن فاطمه باشهِ امیرم

امیدِ فردا اباالفضل
جنابِ سقا اباالفضل
شکوهِ مولا اباالفضل
فرزندِ زهرا اباالفضل

به نام حِیبت اباالفضل
به نام غیرتِ اباالفضل
به نام حضرتِ اباالفضل
میریم زیارتِ اباالفضل

قمرِ عشیره آقام اباالفضل ...

صدایِ بارون دارهِ میاد 
یکی غزل خون داره میاد
(آی عاشق ها خبر خبر
یه پهلون داره میاد)  2
اباالفضل  .... اباالفضل.....

*******************


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی