کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

تقدیم به شهید غلامحسین فتحی

کوثرنامه


سرود ولادت امام حسین علیه السلام۱۴

************

آی عاقلا دیوونه ها
بیاید بریم به کربلا
با ذکرِ یا حسین حسین
پَر بکشیم سوی خدا

آخه حریمش برام بهشتِ
حرم ارباب حسینُ و عشقِ
خدا از روز ازل تو قلبم
با خطِ خوش یا حسین نوشته
آقام آقام آقام آقام حسینِ .....

دلم میخواد یه روز آقا
به این گدا ، توشه بدی
به حق مادرت به من
جوازِ شش گوشه بدی

خدا میدونه به شور و شینم
عاشق خاکِ پاک حسینم
هر کی تو دنیا یه عشقی داره
من عاشق بین الحرمینم
آقام حسین آقام حسین آقام حسین
آقام آقام آقام آقام حسینِ ......

نَفس نَفس دِلم میگه
آقا یه روز منم بِخر
به کاروان عاشقا
منم به کربلا ببر

دلِ خرابم تنگِ نگارِ
دیوونۀ شش گوشۀ یارِ
ذکرِ اربابُ و ذکر علمدار
برای من بهترین شعارِ
آقام حسین آقام حسین آقام حسین
آقام آقام آقام آقام حسینِ .....

‌آی عاقلا دیوونه ها
بیاید بریم به کربلا
با ذکرِ یا حسین حسین
پَر بکشیم سوی خدا

آخه حریمش برام بهشتِ
حرم ارباب حسینُ و عشقِ
خدا از روز ازل تو قلبم
با خطِ خوش یا حسین نوشته
آقام آقام آقام آقام حسینِ ......

آرزومهِ با هروله
یه روز برم به علقمه
بگم به عباسِ آقاجون
دوستت دارم یه عالمه

آقام ابالفضل که نور عینه
باب الحوائج به عالمینه
بسکه قد و قامتش رشیده
یه تنه ارتش برا حسینِ
آقام حسین آقام حسین آقام حسین
آقام آقام آقام آقام حسینِ .....

دریافت فایل

*******************

شهرت من حسینیه 
عزتم از خمینیه
دلم شده به شور و شین 
نحن فداء للحسین

یار حسین یار حسین 
یار حسین دلدار حسین

***
مثل تموم شهدا
یه روز میریم به کربلا
میریم به بین الحرمین 
نحن فداء للحسین

یار حسین یار حسین 
یار حسین دلدار حسین

***
یابن الحسن آقا بیا
آقا تویی نور دو عین
نحن فداء للحسین

یار حسین یار حسین 
یار حسین دلدار حسین

دریافت فایل

 *******************
 آی اهل عالم شب حسینه
خوش بحال اون که تو بین الحرمینه
خدا پیغمبری   آقا تو محشری 
به تو شاهی میآد   به ما هم نوکری
دعا کردن با من   بر آوردن با تو
برات کربلام  می بوسه دستاتو
دوست دارم کرب و بلاتو
ایوون طلاتو
هم ذاکر و هم شاعر
هم سینه زناتو
حسین
 
ارباب ارباب،ارباب ارباب،ارباب ارباب
***
دور سر ِ تو دنیا می گرده
هر کسی نوکرت شده آقایی کرده
ببین زیر پاتو   می بینی گداتو
الهی همیشه  بمونم من با تو
با عشقت دارم من   یه دنیایی دیگه
دعام کرده زهرا   نرم جایی دیگه
رو بال و پر فرشته   اسمت رو نوشته
کی گفته عشق  وعاشقی
از ما گذشته

 *******************

همه جا همه وقت میمونیم یا حسین
همه جا همه وقت میخونیم یا حسین
تا خدا بده عمر میمونیم با حسین
همه جا همه وقت میخونیم یا حسین
تا خدا بده عمر میمونیم با حسین
با حسین مستم، با حسین شادم
با حسین هر شب تار من مث روزه 
با حسین خوبم ، با حسین ماهم
با حسین جام تو دل فاطمه محفوظه
غلامتم ارباب ، غلامتم
همه جا همه وقت میخونیم یا حسین
تا خدا بده عمر ، میمونیم با حسین
با حسین مستم ، با حسین شادم
با حسین هر شب تار من مث روزه 
با حسین خوبم ، با حسین ماهم
با حسین جام تو دله فاطمه محفوظه
غلامتم ارباب ، غلامتم
سایه ی کرم این خونت رو سرم
آرزوم همینه ، بمیرم تو حرم 
تو حرم دریا ، تو حرم خورشید
تو حرم سیب بهشتی که فراوونه 
تو حرم اعجاز ، تو حرم پرواز 
تو حرم دیدن انبیاء چه آسونه
غلامتم ارباب ، غلامتم
 ندیدم تو عالم خوبتر از تو آقا
آخرش میگیرم من ازت کربلا 
 کربلا نوره ، کربلا عشقه
کربلا مرکز فرماندهی دنیاست 
کربلا جنت کربلا فردوس
کربلا میخونه ی عشیره ی زهراست

 *******************

امشب که دلامون توی سفر عشقه
بزم مستی ما ، زیر نظر عشقه 
عشق یعنی گم شدن،توی جزیره ی نور حسین
عشق یعنی پر زدن تو آسمون شور حسین
اربابم عشق تو ، که دلمو آتیش میزنه
غباری از پرچم تو برابر جون منه
خون منه ، دوا و درمون منه ...
 
بیا و قلب گداتو دریاب
بابی انت و امی ارباب  
امشب که دلامون توی سفر عشقه
بزم مستی ما ، زیر نظر عشقه 
عشق یعنی گم شدن،توی جزیره ی نور حسین
عشق یعنی پر زدن تو آسمون شور حسین
اربابم عشق تو ، که دلمو آتیش میزنه
غباری از پرچم تو برابر جون منه
خون منه ، دوا و درمون منه
 
بیا و قلب گداتو دریاب
بابی انت و امی ارباب  
امشب کعبه پر از یه خبر سنگینه
اعجاز خدا رو ، چشه علی می بینه
گرم ذکر خداست تو آغوش گرم مادرش
فطرس هم اومده تا بزنه پر دور و برش
پیغمبر مژده میده ، اومده دلدار همه
مدینه رو روشن میکنه عشق شراربار همه
یار همه ، یوسف بازار همه ...
 
خورشیدی اومد تو شب مهتاب 
 
بابی انت و امی ارباب  
 
بیا و قلب گداتو دریاب
بابی انت و امی ارباب  
وقتی که سرشته آب و گلمو عشقت
لطفت شامل ماست ، من و دلمو عشقت
این قانون خداست ،که فدای نام تو بشم
این لطف فاطمه ست ،کبوتر بام تو بشم
بی قرار این عاشق بی تاب
بابی انت و امی ارباب  
 
بیا و قلب گداتو دریاب
بابی انت و امی ارباب  

 *******************

قرار دل بیقرار مرتضی اومده
زینت دوش و آرامش مصطفی اومده
روشنی شبای تاریک دنیا اومده آقا اومده
دوباره باز دل همه امشب شاده
کبوتر دل من از غم آزاده
با دستای خودش علی باده داده
 
تموم شده غمای دنیا
اومد عزیز دل زهرا ... 
رو دستای علی میخنده
علی داره میگه ماشاالله
 
اربابم نوکرت در میزنه
اربابم این در اون در میزنه 
دوباره با ، پای دل تا ، کرببلاپر میزنه
حک شده اسمتو رو در بهشت یاحسین
خدا گل منو با گل تو سرشت یاحسین
جبرییل روی شهپر خودش نوشتیاحسین
علی ببین چشاش شده مثل دریا
اخه دوباره اون شده امشب بابا 
دوباره باز پسر شده طفل زهرا
 
تویی تویی بال پروازم
دنیامو من با تو میسازم 
نوکرتونمو تا آخر ...
من آقاجون به تو مینازم
 
اربابم نوکرت در میزنه
اربابم این در اون در میزنه 
دوباره با ، پای دل تا ، کرببلاپر میزنه
از روز ازل آقا سایه ی تو بود رو سرم
تویی فقط حاجت من تو لحظه ی آخرم
بیاو دعا کن عاقبت من بیام تا حرم
منو ببر تا کربلا ، امشب ارباب
فقط ببین اسم شماست رو لب ارباب
منم فدای خواهرت زینب ارباب
ازین که نوکرتم شادم
برای جون دادن آمادم
همین برام کافیه آقا
همین که به پات افتادم
 
اربابم نوکرت در میزنه
اربابم این در اون در میزنه 
دوباره با ، پای دل تا ، کرببلاپر میزنه
تو دنیای منی
رویای منی 
تو فقط،تو فقط،آقای منی مولای منی ...

  دریافت فایل

*******************

امشب که شب دلدادگی و مستونگی و مجنون شدنه
امشب ستاره از عشق حسین تا دم دم صبح چشمک میزنه
رو دامن طاها خوابه گل مولا لالایی زهرا یابن علی لالا
بین اسمونا بی تابن پریا میخونن یه صدا
حرومه عاشقی ... به جز برا حسین ...
پیچیده تو بهشت ... صدای یا حسین ...
********
بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود
عشق تو دارد این دلم جای دگر نمی شود
من همه دارو ندارم تویی آقا
اونی که زیر پاش سر میزارم تویی اقا
خدای عاشقا امیر عالمین خوش اومدی حسین حسین ...
حرومه عاشقی ...  به جز برا حسین ...
پیچیده تو بهشت ... صدای یا حسین ...
********
کم کم که داره از یادلبش حسرت به دل زمزم میزنه
نم نم روگلا از رایحه ی لبخند حسین شبنم میزنه
نور خدا اومد ذکر شفا اومد ذکر جنون ما دیوونه ها اومد
ای سر منزل عشق شکل کامل عشق تنها ساحل عشق
دوباره شد سرم ... هوایی حسین ...
رو سینه حک شده ... فدایی حسین ...
حرومه عاشقی ... به جز برا حسین ...
پیچیده تو بهشت ... صدای یا حسین ...

دریافت فایل

*******************


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی