کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

تقدیم به شهید غلامحسین فتحی

کوثرنامه


سرود ولادت امام حسین علیه السلام۱۳

************

یا حسین ... دل آرا حسین ...
تا خدا میرم باحسین ...
عالی ومعلی حسین ...
غافر و الخطایا حسین ....
من غلام ، تو آقا حسین

یا عزیزالله .... مولا حسین ....

جز به تو به هیچکس ، دل نسپردم  
از سر سفره ات ، روزی خوردم

بزرگه ، جوونای بهشتی
آقا ... منو هم تو نوکرات نوشتی ...

دل حسین ... شمائل حسین ...
خطبه و فضائل حسین ...
افضل و فضائل حسین ...
قبله و نوافل حسین ...
رونق محافل حسین ....
یا ابا عبدلله حسین ...

خسرو خوبان ... ارباب ، ارباب
شاه شهیدان ... ارباب ، ارباب

هزار بار ، به خلقت تبارک ...
حسین جان تولدت مبارک ...

یا حسین ... دل آرا حسین ...
تا خدا میرم باحسین ...
عالی ومعلی حسین ...
غافر و الخطایا حسین ....
 
من غلام تو آقا حسین ...

یا عزیزالله .... مولا حسین ...

یاحسین ، زبون میگیرم ... آقا آقا ....
برات بمیرم ... آقا آقا ....

تو دلها ، فقط تو خونه داری ....
نگاه کن ، چقد دیوونه داری ....

دل حسین ، فضائل حسین ...
مظهر و مظاهر حسین ...
افضل و فضائل حسین ...
قبله ی نوافل حسین ...
رونق محافل حسین ...
یا ابا عبدالله حسین ...

خسرو خوبان ... ارباب ، ارباب
شاه شهیدان ... ارباب ، ارباب

هزار بار ، به خلقت تبارک ...
حسین جان تولدت مبارک ...
حسین .......
دریافت فایل
*******************

مستم ومستی شده بهونه
تواین دوره زمونه
حالم و کی می دونه

مستم و دیگه دل دیوونه
حس میکنم میونه
زمین وآسمونه

دل خرابه ، می نابه ، یکی منو ببینه
مستی یار ، داره انگار ، تو پیاله می شینه

شور پریدن ، دوباره سرمیگیره 
وقتی که فطرس ، دوباره پر میگیره

میخونه ...
ترانه ی همیشه روی لب عاشقا ، حسین
میخری میبری یه سحری دلو تاکجا حسین
داره دلای ماهوای شبای کربلا حسین ...

حسین آقای من ......

با ملک ، بازین دل دربه در
تا میگیره بال و پر
زودی میشه همسفر

یک صباح هرجا میری هرسحر
منو با این چشم تر
بیا با خودت ببر

تواین شبها،دل عاشق،زیر این رحمت خداس
به خدایی،بی قراری،بازم نعمت خداس

پاشو دوباره کوله بارت روبردار
خوبه سر هم بزنیم به علمدار ، مستونه

به اذن ساقی مستی همه ی این شبای ما 
شورعشق ابالفضل و خدا نوشته به پای ما
آخرم بدست خودش امضای کربلای ما 

ترانه ی همیشه ی رولب همه ی عاشقا حسین
میخری میبری یه سحری دلو تا کجا حسین 
داره دلای ما هوای شبای کربلا حسین 

ترانه ی همیشه ی رولب همه ی عاشقا حسین
میخری میبری یه سحری دلو تا کجا حسین 
داره دلای ما هوای شبای کربلا حسین 
حسین آقای من .....

دریافت فایل

*******************

صبح این جمعه پُراز انوارِجان بخشِ جمیل

گوییا مارا زعشق وآرزوهامشکلی ست

 

مشعلی که ازنور او قلبُ دل ما منجلی ست

روز میلادِ پر از نورِحُسین بن علی ست

 

شُکرحق امروز سرمستِ نگاه او شدم

زائرِ کرببلا و خیمگاهِ او شدم ....

 

هر دلی بانامِ او مستِ توسل میشود

رهروانِ عشق را رَمزِ تکامل میشود

غنچه میگوید حسین وا میشود،گل میشود

 

 

عشق یعنی روزها از صبح تاشب باحسین

عشق یعنی سالها بی تاب وتب باحسین

 

عشق یعنی مهربانی های زینب باحسین

عشق یعنی ابوفاضل مودب باحسین

دریافت فایل

*******************

شیدایی آخر بن بست درِ میخونه درِ باغِ
رسوایی صفِ پیمونست برا یک جرعه سرم داغِ

حسین،تولاتُ دارم چی کم دارم
حسین،به پات سر میذارم چی کم دارم
حسین،تویی تاج سرم چی کم دارم

توی جام دستات می حق پرستی
جونِ مولا امشب،خودت بگو کی هستی

آقای کشورِ عشقُ و دلِ من مست تولاتِ
معنای همه خوبی ها کربلام گیر یه امضاتِ

منِ مست و بی تاب،میخونم همیشه
خدایا میمیرم،برای اون شیش گوشه

حسین،دلم باتو خوشه چی کم دارم
برات پر میکشه چی کم دارم
اگه فدات بشه چی کم دارم

چشمامون شده بارونی اشکای شوقِِ که میباره
حرفامون مثه یک رازه که فقط حسین خبر داره

فدای اونی که،به تو دل میبازه 
اخه من کی باشم،خدا به تو مینازه

حسین تو مهتاب منی چی کم دارم
می ناب منی چی کم دارم
تو آقای منی چی کم دارم

دریافت فایل

*******************
عالم در پناه تو
محوِ روی ماه تو
طرز نیم نگاه تو
مشغولِ گداییم کرده

صحنِ با صفای تو
اصلا کربلایِ تو
مخصوصا هوای تو
بدجوری هواییم کرده

امشب که پُر از ، شور و طربم   
یک کربَُبلا ، باشه طلبم

دارم عاشقونه ، حس کبوترونه  
میخوام از ته دل بگم یه چیزی
پُرم از بهونه ، میشه به‌جای دونه
 
برا من براتِ حرم بریزی

مستم اگه دستم،به اون ضریحت برسه
یعنی که پشت درِ خونۀ علی‌و فاطمه هستم

"
از سر شب تاحالا پشت درتم
میخوام بگم نوکرتم نوکرتم"

حتی نوبتی باشه
نوبت با یه داداشه
عباس اسم زیباشه
 
میزاره رو دردم مرهم

مثلِ شیر جگر داره
تو چشماش قمر داره
بویِ چند نفر داره
حمزه جعفر و حیدر هم

دستای کَرم ، دستامو ببین
روزیمو بده ، یا اُم‌بنین

به‌خدا چی میشه ، دیگه برا همیشه 
دلمو دخیل به حرم ببندم
شبمون به راه و ، جا داره دور ماهُ
به جای ستاره علم ببندم

مستم،اگه دستم،به اون ضریحت برسه
یعنی که پشت درِ خونۀ علی و فاطمه هستم

مستِ ضریح و علم و منبرتم     
میخوام بگم نوکرتم نوکرتم

از سر شب تاحالا پشت درتم
میخوام بگم نوکرتم نوکرتم
"
نوکرتم ابی‌عبدالله  .... "

بازم جشن میلادِ
شور محشر افتاده
ذکر مهر و سجاده 
جانم یا امام سجاد

من هستم یه دلداده
هدیه‌م رو خدا داده
حاجت میگیرم ساده
از آقام امام سجاد

آقای منه ، آقای همه
میگیره دلم ، که بی‌حرمه

عشقمی به قرآن،مادرت اهل ایران
قصه داره این دل سپردن ما
که همیشه بامی،حق داره پیش پامی
پس آقا ضریحت به گردن ما

مستم اگه دستم،به تربت تو برسه
یعنی که پشت درِ خونۀ علی و فاطمه هستم

آتیش بزن جونمو خاکسترم
 
فقط میگم نوکرتم نوکرتم
مثل کبوتر اگه دور و بَرتم
میخوام بگم نوکرتم نوکرت

"
از سر شب تاحالا پشت درتم
میخوام بگم نوکرتم نوکرتم"

دریافت فایل

*******************
 عشقِتوُ به دنیا نمی دم
عشقِ تو .... دنیامه
هرجا برم اسمِ تو ارباب
باهامه .... همرامه ....

کربلایِ تو وطنم، از تو من دل نمی کَنم
عشقِ تو دینمُ آیینمُ هر چی که میخوامِ

من اگه بازَم اومدم،اومدم جونمُ بدم
نذرِ تو جونمُ و مجنونمُ این حالُ هوامه
دوس دارم تورو، عشقتُ به دنیا نمی دم
عشقِ تو .... دنیامه

هرجا برم اسمِ تو ارباب
باهامه .... همرامه ....

کربلایِ تو وطنم، از تو من دل نمی کَنم
عشقِ تو دینمُ آیینمُ هر چی که میخوامِ

من اگه بازم اومدم،اومدم جونمُ بدم
نذرِ تو جونمُ و مجنونمُ این حالُ هوامه

دوست دارم تورو،زائرات،چاکرات،شاعرات،عشقِ من ...
نوکرِ حسین، چون حسین، تا ابد،رو به هیچ کَس نزن

دوس دارم تورو ... به ابالفضل قسم ....

وقتی که میگم یا ابالفضل
انگار پر ... می گیرم
با کسی تعارف که ندارم 
بی تو من ... میمیرم

خاکِ زیرِ قدمِ تو
شالِ رویِ عَلمِ تو
برده دلهامونو،دنیامونو،میسازه برامون

چشمِ ما دستِ کرمت،
باز منو فکرِ حرمت،
به،چه غوغاییِ رویایِ این ثانیه هامون

رویِ دوشمِ،پرچم،صاحبم،ساقیِ کربلا
آرزومه که،من برم،تا حرم،با همین نوکرا
دوس دارم تورو ... به ابالفضل قسم ....
دوس دارم تورو ... به رقیه قسم ....

دریافت فایل

*******************


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی