کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

تقدیم به شهید غلامحسین فتحی

کوثرنامه


سرود ولادت امام حسین علیه السلام۱۲

************

سیدۀ نساءِ عالمینُ
بی بی جانم اُم البنینُ
شه بانویِ رویِ زمین

علی ، قمر دار شده
حسین ، پسر دار شده
شبا ، شبایِ جلوه
حیدرِ کرار شده

حسین ، بابُ المراد
علی ، زینُ العباد
ابالفضل ، خیرُ العماد

خورشید ، اومد
ماه اومد ، ستاره اومد
اونکه برام ، عاشقی میاره اومد

تو دستِ تو 
از آسمونا حبلُ المتنُ
خیر و شر دنیا و دینُ
پر پرواز روح الامین

چشام، که دریا میشه
درِ ، حرم وامیشه
تویِ هوای شما 
بال وپرم وامیشه

حسین ، رو حُ الحیات
علی ، سِّرُ الصلات
ابالفضل ، باب نجات

یابن الحسین ، جلوه خدایی داری
آقا ببین ، اینهمه فدای داری

خورشید ، اومد
ماه اومد ، ستاره اومد
اونکه برام ، عاشقی میاره اومد

پروردگار
دادِ به من عشق بی قرینُ
شورِ این عشق آتشینُ
از آقام زین العابدین 

اومد ، نگارِ همه
که از ، بنی هاشمِ
یکی یکی میرسن ، ذریۀ فاطمه

حسین ، عینُ الیقینُ
علی ، نورِ مبینُ
ابالفضل ، حبل المتین

مجنونتم ، عاشقُ هلاکِتم من
مجنونِ اون ، عطرِخاکِ پاکتم من

مادر شدن
سیدۀ نساءِ عالمینُ
بی بی جانم اُم البنینُ
شه بانویِ رویِ زمین ....

دریافت فایل
*******************

آبروم روز قیامت ... نوکریِ نوکراتِ ...
قبلۀ دلم حسین جان،حرم کربُ بَلاتِ

دلبرِ بی همتا ، گلِ زهرا 
به سر هوایِ بین الحرمین دارم 
به عشقِ تو آقا ، گل زهرا 
به لب زمزمه حسین حسین دارم
 
نام قشنگت رو لبام 
دعا کن ای آقا برام  ...
ایشاالله با این عاشق ها 
بطلبی کربلا بیام   

آقام آقام حسین .......

دریافت فایل
*******************
از نورِ خدا به خانۀ وجه الله
خورشید دمیدُ در تلألؤ،شد ماه
خورشید حسینُ ماه عباسِ علی
لا حولَ ولا قوه الا بالله ....
***

جمالِ حق زسر تا پاست عباس
به یکتایی قسم یکتاست عباس

جان ها به فدات یا اباعبدالله
دنیا و مَمات یا اباعبدالله

در روزِ ولادتت بده عیدیِ ما
جانانه برات ... یا اباعبدالله

خورشید دمیدُ شامِ غم باطل شد
در خانۀ حیدری دُّری حاصل شد

با صوتِ جلی سر بده بانگِ صلوات
چون شامِ ولادت ابوفاضل شد

در ماذانه تکبیر به آوای جلی شد
عشق آمدُ محبوبِ ولیِ ازلی شد

بگشا لب اِی شیعه به بهارِ صلوات
میلادِ پر آوازۀ عباسِ علی شد

هنگامِ گرفتنِ برات است امروز
کامل زتمامِ برکات است امروز

سه دسته گلِ محمدی آمده است
ای دوست بهارِ صلوات است امروز

دریافت فایل
*******************

دیونت به ولله هستم تا همیشه
من نوکر تو ارباب ، بهتر از این نمیشه

با کربُ و بلا گل از گلِ دنیا شِکفته
اسمِ یاحسین از رو زبونم نمی افته 

کربلاتو عشقِ ، زائرات و عشقِ
چایی ریزُ کفش جفت کنِ هیات هات و عشقِ
حسین آقایم ......... 

باز امشب چه مستم 
از این بویِ سیبت 
عشقُ یاد گرفتم از جُونُ و حَبیبِت

با دستِ خودش نوشته این جمله رو سقا
شش گوشۀ تو ، شش گوشۀ بهشت آقا 

وای حرم چه دوره
این دلا صبورِ
با امام رضا کرب و بلامون دیگه جوره
حسین آقایم ..... 
حسین .....

دریافت فایل
*******************
نَفس بکش ، تو این هوا 
تو این هوایِ آشنا نفس بِکش

مثهِ یه سائل ، که بازِ دستاش
به زیرِ بارونِ دعا نفس بکش
 
حالا که بویِ سیب ، پیچیده تو فضا
تو ‌هم بیا نفس بکش

ستاره بی قرارِ ، محو یارِ ، تو گهواره
قمر مگه چِش از حسینِ زهرا برمیداره

بی جای گل ، از آسمون ، ببین که دل میباره
ببین چه صورتی داره 
حسین جانم آقام آقام آقام ....

قَدح به دست
تو ساقیا ، زِخُم عِشرتُ تَرب قَدح بده

تو این شلوغی ، به یُمن نورِ
عزیزِ هاشمی نسب ، قدح بده

فقط نه امشبُ که شب میام
تو شب به شب  قدح بده 

همیشه حوضِ مهربونیِ تو ماهی داره
گدای خونۀ شما عقیقِ شاهی داره
رسیدنِ به شهر عشقتون یه راهی داره
اونم خودِ علمدارِ ......
حسین جانم آقام آقام آقام ....

دریافت فایل
*******************
خواب وقرارِ همۀ دلایِ بی تاب اومدِ
دیونه ها خبر خبر حضرتِ ارباب اومدِ

سر به سرِ ما نزارید 
خرابهِ امشب حالمون 
پیاله ها رو بیارین ، پُر میکنه اربابمون

یا حسین تپش دل همه نوکرا
پادشاه دلای باصفا
خوش به حال اونی که اومده
امشب و به حرم کربلا
یا حسین آقام آقام ، آقام آقام حسین ...

خوب میدونم دلیلِ این همه دیوونگی چیه؟
آخه حسین اومده و 
فهمیدم اربابم کیه

عاقلا طعنه میزنند
که آخه این چه وقتیه
نمیدونن که نوکری آخرتِ خوشبختیه
 
یا حسین آرزوی همه عاشقا
ای تو پارۀ تن مصطفیٰ 
بده از همین الان روزیِ
اربعینِ حرمِ کربلا  ....
یا حسین آقام آقام ، آقام آقام حسین ...

با دعایِ مادرِ تو
با دعایِ مادرِ من
شکرِ خدا که افتادِ
سایۀ تو رویِ سرم ...

عیدی نمی خوام من ازت
زیادِ لطفُ کرَمت
بزار فقط مادرمو
یه بار بیارم حرمت ......

یا حسین ... آرزویِ عاشقِ بی ریا
به خدا که شبایِ جمعه ها
مساوی با همۀ جنتِ
یه ساعتِ حرمِ کربلا ....
یا حسین آقام آقام ، آقام آقام حسین ...
حسین .... حسین ....

دریافت فایل
*******************
دوست دارم آقا ...
دوست دارم مولا ...
دوست دارم قد ، تمومیه دنیا

با این که ، ناچیزم ...
دنیامو ، پای تو میریزم 
تار و پودم ، عمق وجودم
نذر چشات بود و نبودم
کاشکی منم زائر تو بودم ...

دوست دارم آقا ........
شورو جنون دارم ... به تو بدهکارم
به لطف اون دستات،خودم رو میسپارم
من بی تو ، می پوسم
عاشق لحظه ی پابوسم
من فقیرم ، نعم الاامیرم
نورچشمات ، کرده اسیرم ...
کربلامو ازت می گیرم 

دوست دارم آقا ........
با این که ، ناچیزم ...
دنیامو ، پای تو میریزم 
تار و پودم ، عمق وجودم
نذر چشات بود و نبودم
کاشکی منم زائر تو بودم ...

دوست دارم آقا ........
شورو جنون دارم ... به تو بدهکارم
به لطف اون دستات،خودم رو میسپارم
من بی تو ، می پوسم
عاشق لحظه ی پابوسم
من فقیرم ، نعم الاامیرم
نورچشمات ، کرده اسیرم ...
کربلامو ازت می گیرم 

دوست دارم آقا ........
عزتم نامت ... بدون که میخوامت
دلم کبوتر شد افتاده تو دامت
سائل ... هر روزم ...
با یادت ، آقاجون میسوزم ...
مهربونی ، آروم جونی ...
دردامو ازتو چشام میخونی ...
توصلاح منو میدونی

دوست دارم آقا ...
دوست دارم مولا ...
دوست دارم قد ، تمومیه دنیا ....

دریافت فایل
*******************

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی