کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

کوثرنامه

پایگاه اشعار مدح، مرثیه، سرود، و نوحه

تقدیم به شهید غلامحسین فتحی

کوثرنامه


سرود ولادت امام حسین علیه السلام۱۱

************

حسین نوری

عرش خدا گل بارونه سرتاسر

تر شده امشب چشای پیغمبر

حضرت زهرا بازم پسردار و

بابا شده دوباره آقاجونم حیدر

آی حسین رویامه

آی حسین دنیامه

آی مردم شب میلاد آقامه

حسین حسین

ذکر لبم ، هردم ، در تاب و تبم

توی راهه ، ماهه ، زیبای شبم

سر به سجده میزارم

که حسینی مذهبم

یابن الزهرا آقام مولا مددی

******

می تپه قلبم آقا به این علت

قند تو دلم آب میشه ازین بابت

دوماد و قوم ایرونیا هستی

دارم یه جورایی از قدیم باهات نسبت

ای عزیز زهرا

ای امیر دلها

دستمو بگیر از کرم یا مولا

حسین حسین

یبن الزهرا ، مولا ، کشتیه نجات

مهرو ماهم ، شاهم ، هستم خاک پات

دوستدارم از سر شوق

جونم و بدم برات

یابن الزهرا آقام مولا مددی

******

دل شده بی تاب و بی سر و سامون

میباره از ابرای چشام بارون

آرزو داشتم که سوم شعبان

آقا تو حرم خوشگلت باشم مهمون

یا اباعبداالله

تا گدای درگاه

مجنونت بشه می خریش ثارالله

حسین حسین

عشق دنیام رویام کرب و بلاته

مرغ روحم هر دم ایون طلاته

دل مجنونم آقا توی صحن وسراته

یابن الزهرا آقام مولا مددی

دریافت سبک

******************
ایمان مقدم

شیداییم همه شیدای حسین

تو دستامونه دستای حسین

امشب رُ همه دعوتیم آخه

اسم ما رُ نوشته سقای حسین

ارباب دل مایی ، ما مجنون تو لیلایی

می خونم فقط امشب ، به به به چه آقایی

روی لبهام اسم تو زده جوونه ، دلمُ کردی دیوونه

خوش به حال کسی که با تو بمونه

ممنونم که اسم ما رُ هم نوشتی ، تو گل ما رُ سرشتی

تویی آقای جوونای بهشتی

یااباعبدالله یااباعبدالله

یااباعبدالله اباعبدالله اباعبدالله

******

امشب دل دیگه آروم نمیشه

پابست تو می مونم همیشه

یک روزی اگه دعوتم کنی

با پدر و مادرم ارباب چی میشه

دلهامون چه بی تابه ، چشمامون می خوابه

عیدی می ده خود زهرا ، چون میلاد اربابه

بسکه امشب دلامون غرق خدا شد ، ، فدای خون خدا شد

انگاری مسافر کرببلا شد

این عشق تو برامون یه افتخاره ، یعنی می شه که دوباره

نوکرت پاشُ تو کربلا بذاره

یااباعبدالله یااباعبدالله

یااباعبدالله اباعبدالله اباعبدالله

******

ذکرت معنی شبهای منه ، کربلای تو رویای منه

کل دنیا رُ هم اگه بدن ، بازم می گم حسینه آقای منه

دلهامون پریشونه ، از عشق تو می خونه

جای ما عاشقا امشب ، خالیه تو میخونه

میلاد تو شده بهترین امیدم ، حالا من به تو رسیدم

پس می خونم تو مراد و من مریدم

امشب آقا برامون شده سعادت ، بیا کن به ما عنایت

یه شب جمعه زیارت با شهادت

یااباعبدالله یااباعبدالله

یااباعبدالله اباعبدالله اباعبدالله

دریافت سبک

**********************
ایمان مقدم
 
آسمون بارون می باره ، دل حیدر بی قراره

برای دیدن ارباب ، جبرئیل تا صبح بیداره

دست توئه روی سرم ، حضرت دریای کرم

تو شب میلادت آقا

می گیرم از دست تو امضای حرم

من با اجازه از محضر مولا

با یک گوشه نگاه خود آقا

جشن ولادت حضرت ماهه

کاشکی بشم من عاقبت به خیر به اذن زهرا

حسین مددی یا ثارالله

******

دوباره دلای شیدا ، اومدن برا تماشا

ملائک با هم می خونند ،  اومده هستی زهرا

عشق و می ناب منی ، جلوه مهتاب منی

تموم دنیا می دونند

رعیتم و تویی که آقای منی

هرکی که در خونه تو باشه

توی قلب خودت همیشه جاشه

اون که زندگیشُ به پات می ریزه

اینُ خوب می دونه دعای فاطمه باهاشه

حسین مددی یا ثارالله

******

صدامون کنی چی می شه ، نوکرت باشیم همیشه

شاه زیاده ولی انگار ، هیچکی شاه حسین نمی شه

روی لبا زمزمه ای ، عشق شه علقمه ای

دار و ندار حیدر و

چشم و چراغ خونه فاطمه ای

پای شش گوش تو شب ولادت

داره می آد چرا بوی شهادت

رویای همه عاشقات همینه

آقا قسمتمون کن یه شب جمعه زیارت

حسین مددی یا ثارالله
دریافت سبک

*******************

منم حیدری‌منصب ، دِلم پر زده امشب
میره ایوون طلایِ داداشِ زینب
تو دوعالم بی‌همتا آقای من 
مالک ارض و سما آقای من
عزیز دلِ زهرا آقای من
آقای من ، حسین آقای من ....

به‌پای تو از سر و جونم میگذرم
درِ خونه‌ت عمریه که من نوکرم
همیشه سایه‌ت بوده آقا رو سرم 
دلبرم ، آقا دلبرم ....

حسین رؤیایِ شبهام
حسین دوایِ دردام
حسین من تو رو میخوام 
جان آقام، حسین جان آقام ....
***
سرم برای ارباب ، جونم فدایِ ارباب
چقدر خوبه که هستم ، گدایِ ارباب

ما همه نوکریم و آقا حسین
ما زمین خورده‌تیم یا مولا حسین
کلید خوشبختیِ ما یاحسین
مولا حسین ، حسین مولا حسین

شدیم از اسم تو دیوونه یاحسین
شبِ اوج نوکریمونه یاحسین
خدا امشب با ما میخونه یاحسین
یاحسین ، حسین یاحسین

حسین ، پسر دریا
حسین ، عزیز زهرا
حسین ، آقای آقا
یا مولا ، حسین یا مولا

حسین رؤیای شبهام
حسین دوای دردام
حسین من تو رو میخوام 
جان آقام، حسین جان آقام .....
***
دل زارُ و بیار و ، صدا بزن آقا رو
برا نوکری ارباب خریده مارو

یا قدیم‌الاحسان یا مولا حسین
یا امامَ‌الأنس والجان یاحسین
ساکن ارضِ کرببلا حسین 
مولا حسین ، حسین مولا حسین

یا رفیق من لا رفیق له حسین
یا طبیب من لا طبیب له حسین
یا حبیب من لا حبیب له ، حسین
یاحسین ، حسین یاحسین

مثه بارونه اسمت
دمِ دیوونه اسمت
یادم میمونه اسمت
ای آقام، حسین ای آقام

حسین رؤیای شبهام
حسین دوای دردام
حسین من تو رو میخوام 
جان آقام، حسین جان آقام ....
***
کیه به غم اسیره ، دسو بالا بگیره
میخوام بخونم از ماه این عشیره

ما کویرِ خشکیم اون مثل دریاس
بیارید جامتون رو شب سقاس
بگیرید هرچی میخوایید از عباس 
یا ابالفضل ، آقام یا ابالفضل

رو پیشونیم از غم تو یه داغیه
تا قیامت عشق تو تو دل باقیه
پایِ حوض کوثرم عباس ساقیه
ساقیه ، آقام ساقیه

مثه ، رطب و شهدی
تهِ ، وفای عهدی
تویی ، عموی مهدی
ای آقام ، آقام ای آقام
***
اگه یه حالی دست داد ، غمی تو دلت افتاد
بشین پایِ دعایِ امام سجاد

یاعلی ما رو برا خودت بخر
دسِ مارو بگیر تا خدا ببر
با ابوحمزه و با خمسِ عشر
مارو بخر ، آقا مارو بخر .....

دعا و اشکت شده زین‌العابدین
گوشۀ سجاده‌ی تو حبل‌المتین
خاک پاتم من زیر پاهاتم ببین 
ای آقام ، آقام ای آقام

منم ، نوکرِ ارباب
تویی ، پسر ارباب
تویی ، گوهر ارباب
ای ارباب ، گداتو دریاب
دریافت فایل
 *********************

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی